Slik går det med de nye puppene

I forhold til hvordan det skulle gått: jævlig. På lørdag er det 2 måneder siden operasjonen, å pga. det åpne såret under det ene brystet som aldri gror igjen skulle jeg virkleig vært foruten. Det er heldigvis forbedringer, men det tar jo evigheter å gro igjen noe slik. Utenom det så ser det ut til at alt gror fint sammen. Det ser enda ut som om problemet med symmastia ikke har forvunnet, å dette er noe jeg kommer til å ta opp med legen når alt har grodd skikkelig igjen.

Det er det enste som jeg ikke er 100% fornøyd med, ellers så elsker jeg både form og størrelse på dem. Nå ser jeg bare fram til at alt gror skikkelig slik at jeg kan bruke mine nye BH-er fra VS som jeg kjøpte i Istanbul. Jeg er faktisk ganske spent på å komme tilbake til jobb og se om jeg tjener enda bedre enn det jeg gjorde med mine tidligere pupper som ikke så ut, haha! 

Ha en nydelig uke!

xoxo ♥

4 kommentarer
    1. Hei! Så trist at såret ditt ikke gror… føler veldig med deg! Gikk gjennom det samme selv på begge puppene 🤦🏼‍♀️
      Kan anbefale deg å spørre legen om å få sølvbandasje, da gror det myyyyye fortere !
      Lykke til, heier på deg 🙌🏼

    2. Symmastia er veldig krevende å bli kvitt, skulle kanskje gjort som den norske legen sa. Først må protesene tas ut, så må huden festes til brystbenet igjen og dette må gro, før man eventuelt etter flere mnd. kan sette i proteser igjen. Så utrolig kjipt, håper ting blir bedre for deg! Du hadde fortjent smashing resultat fra starten.

    3. Hvis du vil forsøke å fikse symmastiaen kan du sende inn søknad til Botched – da blir man operert av superflinke kirurger som har spesialisertseg på å fikse opp “mislykkede” inngrep. Samtidig så får man jo masse publisitet – winwin!
      http://botchedcasting.com/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg