SLIK GIKK FØRSTE UKEN I BERGEN

Da var første uken i Bergen forbi, å jeg føler meg allerede så godt som hjemme her. Overraskende nok så var jeg faktisk innom Finn.no seneste i går for å titte litt på hva prisene på leilighetene er her. Hver gang jeg er i byen så får jeg lyst til å flytte hit (helt til det begynner å regne, ehe). Det kommer nok aldri til å skje at jeg flytter hit ettersom jeg har flere ting i Oslo som ikke er å få i Bergen, men utrolig kjekt å ta turen ned en gang i blant.

Jobbmessig så var et faktisk ganske bra, det var ikke en eneste dag jeg gikk hjem fra jobb uten å tjene noe (noe som er ganske normalt på denne tiden av året). Jeg vil ikke si meg storfornøyd med hva jeg tjente, men jeg kan egentlig ikke klage heller. Det som er sikkert er at jeg skal satse enda høyere denne uken.

Nå er det tross alt bare 1 måned til jeg reiser på ferie, så skal jeg kunne nyte 2 uker for fullt så er det bare å samle inn pengene.

Planen denne uken er i alle fall å jobbe som f**n, trene ettersom jeg har meldt meg inn på treningssenter her og utforske Bergen både gjennom å dra opp i fjellene og sjekke ut restauranter. Jeg blir også å lage en ny YouTube-video denne uken, så kom gjerne med tips om hva dere ønsker å se i neste video.

xoxo ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg