Slik greide jeg å gå ned 20 kilo – del 1

23.08.2016  –  27.08.2019

 

Endelig begynte det å regne i dag! Jeg får så utrolig mye bedre samvittighet av å sitte inne når det regner ute, spesielt i dag som jeg egentlig bare har lyst å kaste meg tilbake i sengen for en powernap ettersom jeg måtte stå opp ekstra tidlig for sjekk hos legevakten. Men hvor tidlig jeg måtte stå opp i dag, om det regner eller ikke eller hva jeg skal gjøre i dag er ikke det dere vil høre om akkurat nå. 

 

Jeg har nemlig fått utallige forespørsler om jeg kan skrive om hvordan jeg kom i form, hvordan jeg greid å gå ned 20 kilo, hvordan jeg trener og spiser osv. Ettersom jeg den dag i dag og generelt den siste perioden har vært dårlig med både trening og kosthold så tenker jeg i dette innlegget å fokusere mest på den tiden hvor jeg virkelig gikk inn for å komme i form. 

 

Fra bursdags-shooten min i 2017. Allerede da hadde jeg gått ned 7 kilo fra en maksvekt på 80 kilo.

 

Jeg kan med en gang si at ja, det var et helvete. Det var ikke noe enkel vei ned, men det at jeg hadde motivasjonen og iveren til å komme ned var mye grunnen til at jeg også fikk det til. Jeg gikk ganske fort ned i vekt og fikk raskt resultater, men det var også pga. måten jeg trente og spiste på. 

 

Jeg trente styrke mellom 5-7 kvelder i uken, samtidig som jeg hadde 3-6 kardio økter før frokost som også inkluderte mage. Så ja, jeg trente mellom 8-13 ganger i løpet av en uke. Ja det er utrolig mye trening, å noe som ikke mange verken orker eller har muligheten til. Jeg spiste havregrynsgrøt, kylling og ris, cottage cheese og eple, karbonadedeig og grønnsaker, rett og slett alt det sunne som en også ser dem som konkurrerer i fitness spiser. Jeg prøvde rett og slett å kopiere dem som holdt på med diett, om ikke strengere. 

 

Så det er en kort forklaring på hvordan jeg fikk så fort resultater. Jeg tenker at dette er et innlegg som burde deles opp i flere deler ettersom dette temaet er ganske stort, å neste del tenker jeg at jeg tar som en spørsmålsrunde. Derfor, ta gjerne å kommenter noen spørsmål dere har etter å ha lest dette innlegget som jeg kan svare på i neste del når det har kommet inn litt spørsmål. 

 

xoxo ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg