Slik ser 2019 ut så langt

Det er veldig rart å se tilbake på de siste årene, og hva som faktisk hendte. 2017 var året jeg brøt ut av Jehovas Vitner, noe som medførte veldig mye avis-intervju. Jeg ble også fulgt av kamera fra Insider FEM ganske så med en gang etter jeg startet som stripper. Det var også året hvor jeg feiret min første bursdag og jul. Det var et år hvor mye hendte på kort tid.

 

2018 igjen var et år med mye følelser. Jeg og søsteren min, Melissa reiste alene for første gang på ferie. Det er nok den beste ferien jeg noen gang har hatt, å vi planlegger allerede neste i næreste framtid. Det var også dette året jeg var med på mine første skikkelige shooter som skulle vise seg å være en begynnelse på min lille modellkarriere. Siste halvdel av 2018 gikk mye av tiden på forholdet jeg hadde. Vi dro blant annet til Hellas i september. Så avsluttet året med en ny åpen dør, en dør til noe som skulle bli mitt nye liv i Oslo. Nemlig jobben på strippeklubb.

Så hva kommer til å skje i år? Hva kommer dere til å få se og være med på? Allerede i mars så kommer nok en drøm som jeg har snakket om lenge i oppfyllelse, nemlig at jeg skal ta silikon. Jeg gleder meg som en liten unge, for dette er et valg som jeg har villet tatt i ganske så mange år. Det igjen medfører at jeg ikke får jobbet på i alle fall 1 måned, noe som gir meg mye tid til bloggen, for trening blir det heller ikke noe av da.

 

Men så fort jeg kan dra tilbake til arbeidslivet så setter jeg meg på flyet til Bergen. Det stemmer, jeg skal tilbake til klubben i Bergen for å jobbe. Så Bergen er de første som får se mine nye pupper, haha!

 

Jeg har ikke noen planlagte reiser for året enda, rett og slett fordi jeg vet at jeg kommer til å ha mye å gjøre hjemme. Store planer for møblering av leiligheten, store shooter og investering til min kommende drømmeleilighet. Eneste reisen som er planlagt til nå som jeg fikk vite i dag er en ny julefeiring i London! Det stemmer, vi skal alle sammen tilbake til nydelige London for julen 2019!

Så jeg ser virkelig fram til å se hva annet 2019 har å by på!

2 kommentarer
    1. Hvorfor skal du jobbe i Bergen? Har ikke du akkurat flyttet til Oslo og fått fast jobb der?
      Skjønner bare ikke helt den reisingen mellom strippeklubbene

      1. Slik det fungerer med strippeklubber er at en kan ikke være fast en plass, da spesielt meg som har et enkeltmannsforetak. Jeg må fakturere til flere bedrifter, ikke bare en. Så når en får plass på strippeklubb så er det ikke varig, en må booke seg inn. Så derfor har jeg valgt å booke meg inn til Bergen etter operasjonen for 1-2 mnd. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg