slik ser de ut 1 mnd etter operasjonen

2 mnd etter første operasjon

 

Først og fremst, så de virkelig så ille ut i første omgang?! Yes, they did! Det er vondt å legge dem ut nesten, men samtidig så tror jeg det er bra for dere å se den stygge sannheten når det kommer til kosmetiske operasjoner. Nå er jeg evig takknemlig for at de ikke ser slik ut enda, men de så faktisk slik ut i 4-5 måneder. Så nedover så blir det mye ufiltrerte bilder med både blod, sting og blåmerker. Men ble det en lykkelig slutt? 

 

 

Som dere ser på bildet under så ser dere allerede rett etter operasjonen at resultatet var tusen ganger bedre denne gangen. Det som var annerledes med første var at jeg tok brystløft, samtidig som det ble fjernet hud under brystet for å på dem lengre opp. Jeg tok også å byttet silikonet med runde implantater, fra 425gram dråpeformede til 450gram runde.  

 

Ikke nok med at selve formen måtte forandres på, men en kunne se hvor silikonet stoppet og hvor fettet var, som dere kan se på det 1. bildet. Også var det problemet som kalles symmastia som jeg har fått mye spørsmål i etterkant om enda ikke er vekke…

 

2 uker etter 2. operasjon 

 

Som dere kan se på bildet over så er kuttet under brystet veldig langt mot midten denne gangen. Det igjen får det til å se ut som dette problemet ikke er vekke. På den tiden hadde verken silikonet poppet som de kaller det, samtidig som også arrene var ganske ferske. Jeg skal være ærlig å si at jeg var litt redd selv for om det skulle bli likt som det var, men samtidig så var ikke dette det som bekymret meg mest. 

 

For som dere ser på bildet under så ser dere puppene mine slik de ser ut i dag. Her får dere se både slik dem ser ut, å slik dem hadde sett ut om jeg ikke hadde hatt det problemet fra starten. Da kan en plutselig se at det ikke er store forskjellen lengre, hvis en tenker på før. Plutselig forsvinner det enda mer når det gror mer, men jeg kan virkelig ikke klage med tanke på utseende på bilde nr. 1. 

 

1 mnd etter operasjonen 

 

Så det er litt av en puppe reise jeg har gått igjennom ser jeg, men til syvende og sist så vil jeg si meg fornøyd. Fra å se meg i speilet hver dag i håp om at puppene så bedre ut til å se meg i speilet og bare vente på å kunne bruke de fine toppene jeg har er en stor lettelse. Mulig jeg kommer til å ha en liten v på midten, men det er en liten bagatell som jeg ikke kommer til å bry meg med. 

 

xoxo ♥

11 kommentarer
    1. Hvorfor brukte du ikke litt ekstra penger på å fikse de hos noen som kan jobben sin? Du tjener jo så mye, så det burde vært et enkelt valg om jeg hadde vært deg. Ville heller hatt pupper uten symmastia, for det vil absolutt ikke bli bedre med tiden. Fint at du er fornøyd da og de ser jo bedre ut enn før, men alt er relativt.

      1. Å bruke 100 000,- på en liten v som kommer til å minskes når arrene gror var ikke noe jeg følte for ettersom jeg fikk denne operasjonen dekket. Å ja, det er snakk om så mye penger faktisk, ikke et lite beløp.

        1. Det kommer velikke til å minskes da symmastia er forårsaket av at hudvevet er løsnet fra brystbeinet. Det har absolutt ingenting med arrene å gjøre. Men det er din kropp, you do you.

    2. Hva mener du når du sier at det var et problem med symmastia fra før av?
      Fra før første operasjonen eller ble det et problem etter første operasjonen

    3. Spennende å se. Bra du er fornøyd, og resultatet er definitivt bedre nå enn første gangen! Men jeg lurer, om du nå kunne valgt etter å ha sett resultatene- ville du vært foruten operasjonen ?

      1. nei, jeg hadde enda gjort det. Hadde jeg visst det på forhånd så hadde jeg selvfølgelig undersøkt litt om hva og hvor jeg kunne fått enda bedre resultat, men ellers så hadde jeg gjort det samme igjen i stede for å gå tilbake til start.

    4. Mye bedre resultat på operasjon nr 2, men litt synd med symmastiaen. Det viktigste er uansett at du er fornøyd. <3
      Hvis du likevel vil forsøke å fikse symmastiaen kan du melde deg på Botched – da blir man fikset av superflinke kirurger samtidig som du får masse mediedekning, noe som ville vært bra for karrieren din.
      http://botchedcasting.com/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg