Slik ser min første uke tilbake som stripper i Oslo ut:

Jeg er faktisk overrasket over at jeg har greid meg så bra i dag til tross for at jeg gav opp søvnen i natt. Jeg la meg nemlig rundt 3 om natten, men etter å ha ligget i sengen fram til om morgenen så gav jeg opp. Jeg visste så godt med meg selv at hvis jeg sovnet så sent så kom jeg til å fortsette i dett omløpet. Det er det siste jeg har lyst til nå, jeg har faktisk lyst til å våkne og komme meg ut før solen går ned. 

 

Litt dust av meg å starte med å stikke innom et solarium ettersom været bare ble bedre og bedre i løpet av dagen. Hovedtanken var egentlig å få en liten powernap i solariumet, men selv der så var søv umulig. Så nå etter en lang dag hvor jeg har vært mye ute og nytt været så merker jeg at søvnen begynner sakte men sikkert å trekke innpå. Jeg gjesper hele tiden, å jeg sliter med å tenke så detaljert. 

 

 

Det er ikke tvil om at det blir tidlig til sengs, men det også fordi jeg har en del jeg har lyst å få unnagjort i morgen. Butikkene er åpner igjen i morgen før de stenges i 2 dager til, jeg har planlagt videoer som jeg skal få til å filme i morgen, samtidig som jeg må gjøre meg klar til neste uke. Da er det nemlig 100% tilbake på jobb, samtidig som en del forberedelser før jobb skal bli gjort. Frisør, negler, vipper, hudpleie, behandlinger osv. Samtidig så starter jeg også opp med trening neste uke, så jeg skal klemme dette inn i timeplanen også. Forhåpentligvis så blir det en bra uke på jobb som gjør at motivasjonen til alt annet blomstrer. 

Kom gjerne med tips til innlegg og videoer dere ønsker å se i næreste framtid. Tipsene deres blir selvfølgelig førsteprioritert.

4 kommentarer
    1. Hvordan er det med solarium nå som du nettopp har tatt silikon?
      Tok du også brystløft? Er du fornøyd med klinikken du dro til?

      1. Det å ta solarium etter operasjonen går fint, jeg må bare dekke til arrene med tape i minst 1 år mens jeg soler meg.
        Planen var å ta løft helt til jeg kom til klinikken, hvor legen da så at dette ikke var nødvendig med tanke på størrelsen jeg ønsket. Jeg er utrolig fornøyd med klinikken, å jeg vet at om jeg skal gjøre noe i framtiden så er det der jeg hadde dratt uten tvil. Følte meg godt ivaretatt både under og etter oppholdet.

    2. Puppene dine ser amazing ut! Vet du om en kan ta bare brystløft? Uten silikon? Etter 3 omganger med amming har puppene mine snart bakke kontakt….god påske!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg