Sorry Not Sorry

Reklame | Fashion Nova

Da var det endelig fredag igjen!

 

Voldsomt som denne uken har bare flydd ifra meg. Det har vært en hektisk uke, samtidig som jeg føler at dagene har så gått så smooth. Neste uke blir nok enda mer hektisk, for det er siste uken før jeg tar meg en liten velfortjent ferie. Eller ferie å ferie, det blir vell kanskje mer ferie fra den ene jobben for å fokusere på de andre jobbene. Jeg vurderte en periode å dra utenlands, men så fant jeg ut at jeg sparer den ferien til senere på sommeren. 

 

Kjole HER (på salg)

 

Når det kommer til gårsdagens innlegg så vil jeg bare si at jeg står 100% for det jeg skrev. Jeg visste at det var et tema en burde trø ganske forsiktig med, for det er tross alt snakk om 2 utrolig godt likte personer. Det var jo ikke vanskelig å merke heller, for en så fort i kommentarfeltet hvem som var fansen deres. Jeg har ikke noe behov for å si mer, for jeg føler jeg har fått sagt alt om hva jeg mener om denne saken. 

 

Det som jeg føler jeg har fått bevist med dette innlegget er at jeg sier mine meninger uansett hvor lite likt jeg blir av det. Jeg er ikke redd for hva andre synes om mine meninger og synspunkter, for jeg står for alt jeg skriver på bloggen. Når jeg skriver til dere så tenker jeg tanken om jeg kan forsvare dette om noen skulle konfrontert meg face to face. Har jeg ikke nok tro på at det jeg skriver er riktig så unnlater jeg å si noe. Jeg vil faktisk uansett takke alle som tok seg tid til å kommentere, for selv om du er imot mine meninger så fikk jeg gått enda mer inn og blitt enda mer sikker på mine meninger når jeg må stå opp mot min mening ved å svare dere. 

 

Kjole HER (på salg)

 

Nå skal jeg faktisk lage men en stor bolle med frukt og sette meg ned for å se Lucifer. Jeg fikk nemlig nettopp med meg at sesong 4 er ute, å jeg bare elsket denne serien. Kanskje det har litt med at jeg lever i verden til Lucifer nå ifølge hva jeg ble lært, haha! Kanskje det er det jeg skal kle meg ut som på Halloween, djevelen? I fjor var jeg Playboy bunny, i år kunne jeg heller vært Jehovas Vitners værste mareritt 😉 

 

♥ GOD HELG ♥

 

xoxo ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg