Søstrene Lægreid

Reklame | Femme Luxe

Det er ingenting i verden som hadde fått meg lettere opp av sengen etter bare 5-6 timers søvn som den nyheten jeg våknet opp til i dag. Jeg skal ikke ta gleden helt på forskudd før jeg vet 100% at det skjer, men Gud jeg ble glad! Det var som om alt bare falt så naturlig på plass og at ting var ment til å bli slik. Jeg vet mer sikkert i kveld om ting blir som de blir, å da kommer jeg til å skrike ut til dere!

 

Uansett er dagen i dag en nydelig dag på alle måter! Ikke nok med at det bare er helg, jeg får også søsteren min, Melissa på besøk. Yey, she is back! Slik som mange tenkte så er det nemlig hun som muligens blir min framtidige kollega, eller rettere sagt ansatt, haha! Det er bare så artig å tenke på! Så nå kommer hun inn til Oslo så skal vi se hvordan dette kan fungere. 

 

Jumpsuit – HER (121,74 NOK)

Kjole – HER (254,63 NOK)

 

Nå er det slik at jeg alltids har sett for meg å jobbe med søstrene mine, det er som om det bare er noe som kommer til å skje. Mulig de ikke er like sikre eller har tenkt tanken, men jeg ser for meg at vi 3 søstre i framtiden har en bedrift i lag va et eller annet slag. Vi skal bli de nye Kardashian, haha! Søstrene Lægreid plinger ikke like bra bare ;p

 

Men som nevnt så var jeg nemlig oppe til 6 om natten, å jeg er faktisk utrolig stolt over meg selv over at jeg greide det. Jeg har jo nemlig sagt at jeg skal legge ut YouTube-videoer 13:00 framover, noe som også betyr at videoen kommer ut meget snart. Følg med HER

 

Det som var greia var at klokken var 22:00 i går kveld, å jeg stod ovenfor et veiskille. Jeg hadde nemlig verken filmet eller redigert noe video klar for i dag. Jeg hadde planlagt og visste hvilke video jeg ville lage, men om jeg hadde fått laget den, nei. Så jeg måtte velge og nok en gang ikke følge timeplanen og håpe at jeg fikk laget en video til søndag (det hadde jeg selvfølgelig ikke fått til med tanke på at søss kommer) eller om jeg faktisk bare skal være streng med meg selv og fullføre dette til det avtalte tidspunkt. 

 

Svart kjole – HER (165,98 NOK)

Hvit kjole – HER (165,98 NOK)

 

Så jeg har filmet og redigert i hele natt, å kan nå endelig legge ut noe på tiden! Bare det er et stort skritt for meg i rett retning. Når jeg sier noe så må jeg være flink til å holde det. Så uansett om det så skulle komme et jordskjelv (for å legge det på spissen) så komme jeg til å legge ut ny video på YouTube fredag 13:00 HVER UKE!

 

God Helg!

 

xoxo ♥

 


 

♥ co ords 

 lounge wear sets

 ribbed lounge wear sets

 knitted lounge wear sets

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg