spørsmål og svar om operasjonen

Da er det bare noen dager til jeg skal operere for første gang. Jeg har aldri vært i narkose engang, så for meg så blir alt nytt. Heldigvis så er jeg overhode ikke stresset, da dette er et valg jeg bestemte meg for for flere år siden. Jeg har tenkt grundig over fordeler og ulemper med silikon, å jeg er utrolig glad for at jeg ventet såpass lenge før jeg tok valget. Men nå som det skjer så tenkte jeg å svare på noen spørsmål om operasjonen som dere har lurt på: 

 

Hva skal jeg operere?

Jeg skal ta silikon og brystløft. 

 

Hvor skal jeg operere?

Jeg drar til Istanbul i Tyrkia på en klinikk som heter Esteworld. Jeg har valgt å operere meg i utlandet fordi det både er billigere og jeg har hørt og sett utrolig mye bra resultater fra dette stedet. For meg som også skal ta brystløft så føler jeg meg tryggere der, for der vet jeg at de har lang erfaring, samtidig som de tar vare på meg i en hel uke før jeg drar hjem. Det er noe jeg ikke liker med norske sykehus, du må dra hjem bare noen timer etter operasjonen. 

 

Hvor mye koster det?

Selve operasjonen koster 30 000,- men da er hotell inkludert i prisen. Vi blir også hentet og kjørt til flyplassen, så eneste som ikke er inkludert er flybilletten. 

 

Når skal jeg operere?

Vi reiser 3. mars, å selve operasjonsdagen er 4. mars. 

 

Drar jeg alene?

Jeg er så heldig som har fått med meg søsteren min, Melissa. 

 

Hvor mye skal jeg ta?

Jeg tror jeg kommer til å ende opp med noe mellom 300-400 gram. 

 

Hvorfor skal jeg operere?

Det er rett og slett fordi dette er noe jeg har ønsket i en god del år nå, så dette er ikke et spontant valg. Jeg husker at jeg sa når jeg var mindre at jeg aldri kom til å ta silikon, men det var før puppene mine ble påvirket av at jeg gikk mye opp å ned i vekt. Det er slik det burde være når en velger å ta en såpass stor operasjon, du må tenke og vurdere dette valget over flere år. En kan forandre tankegang, så ikke forhast meg slike valg. 

 

4 kommentarer

Siste innlegg