Stadig i forandring

Hei, hei, hallo!

 

Jeg sitter nå faktisk på Espresso House og blogger etter en nokså liten shoppingrunde for å fylle opp med litt ansiktsmasker i skapet hjemme. Jeg har de siste dagene hatt veldig mye å gjøre hjemme, når det kommer til kontorarbeid. Jeg fikk nemlig nylig et ja på et veldig stort spørsmål som kan forandre hele hverdagen min (nok en gang). Haha, for livet mitt forandrer seg jo aldri. 

 

 

Jeg skal nemlig ta firmaet mitt til nye høyder. Så i morgen har jeg avtale med regnskapsfører som forhåpentligvis er en som kan ta seg av den delen for meg. Samtidig så er planen å ansette en, noe som betyr enda mer avansert regnskap for min del. Det er faktisk ganske rart å tenke på at jeg muligens skal ha en som jeg skal betale for å jobbe med meg, men samtidig så kjekt at jeg har muligheten! Å det er der jeg er så lykkelig, for den stillingen er det en spesiell som jeg har ønsket at skulle ha, å den personen har nå sagt ja! Yey! Noen som kan tenke seg hvem det er? 😉

 

 

Videre i dag så blir det nok bare å ta turen hjem igjen for å sette meg ned med en god bok og en stor kopp te. Jeg bare merket at jeg trengte å komme meg ut en tur i dag for å lufte hodet litt. Av og til er det godt å bare komme meg ut, finne en krok i en kafé og sitte der i min egen lille verden. Høre mumling av folk som snakker, lyder av kaffe maskinen og se folk som passerer vinduet. 

 

 

Ha en nydelig torsdag alle sammen! 

 

xoxo ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg