starter 2 uker senere enn alle andre

Da var en ny uke godt i gang! Jeg håper alle har fått en fin mandag så langt, å om ikke så krysser vi fingrene på at det bare kan bli bedre resten av uken. Selv så startet jeg nok en gang hos ørelegen for en siste sjekk, å nå er jeg endelig 100% frisk. Ikke mer antibiotika og øredråper på meg, yey!

 

Så siden dagen startet så bra så måtte jeg jo bare gjøre den enda bedre med å endelig få meldt meg inn på et treningssenter. Det var virkelig på tide! Dette skulle jeg gjort for en uke siden, men på en måte er jeg glad for at jeg ventet også. Jeg tok nemlig å skikkelig så gjennom alle sentrene før jeg bestemte meg, rett og slett fordi jeg vil trene en plass hvor jeg virkelig kan få motivasjon til å holde det gående denne gangen. Jeg fikk også treningsprogrammet mitt av min personlige trener i helgen, så jeg var meget klar til å slå til i dag.

 

Så nå begynner virkelig hverdagen å bli komplett med gode rutiner som skal holdes. Jeg brukte til og med søndagen min effektivt selv om jeg var inne hele dagen. Jeg fikk farget etterveksten min, farget øyenbryna, lakket neglene og laget mat for uken. Jeg har til og med gått fra å spise sjokolade hver dag før nyttår til å spise sjokolade og godis maks 2 dager i uken. Hurra! Så med så bra mat og treningsrutiner så må jeg bare bli en skikkelig babe til sommer! Haha! Jeg er faktisk utrolig fornøyd med kroppen min slik den er i dag, så hovedfokuset mitt er egentlig å holde denne formen samtidig som jeg kan forbedre styrken min og ha et sunt sinn.

Trente bryst i dag for sikkert første gang på 1-2 år, så var ganske skjelven når jeg skulle ta dette bildet. Har ikke så mye brystmuskler å flekse så ble en liten Belfie i stedet, haha ;D Må jo dokumentere treningen, jeg er jo så stolt av meg selv. 

HVORDAN LIKER DU Å STARTE MANDAGEN?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg