STARTER Å STRIPPE HJEMME!

Dette ble et veldig sent blogg-innlegg, men denne dagen har utrolig nok gått i et. Det ble faktisk en travel kveld på jobb til slutt, selv om det var dødt fram til 12. Så fort det kom kunder så var jeg opptatt til vi stengte heldigvis. Heldigvis har jeg en greie av og til at jeg våkner relativt tidlig om jeg har drukket dagen før. Det er enten eller der. Noen som kjenner seg igjen?

Så når jeg endelig sto opp så var det rett på posten å hente min nye pole stang! Har enda ikke fått satt den skikkelig opp, men når den er oppe så blir det mye triksing og øving hjemme. Jeg kjøpte også en badebalje for voksne, så nå har jeg mitt eget lille mini badekar, haha!

Jeg har også drevet med å fikse ledlys på rommet, så nå er rommet mitt snart en egen liten strippeklubb med lys og stang! Så når alt er fikset så blir det nok en liten Tour på hjemmet mitt, ettersom dere enda ikke har fått sett leiligheten skikkelig ♥

Men nå får jeg jobbe, forhåpentligvis så kommer det inn noen kunder med det samme jeg klapper PC-en igjen. Fingers krossed!

xoxo ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg