Stressfri

God morgen snuppis!

 

For en nydelig start på dagen! Jeg våknet opp av meg selv rundt 7, for så å ligge i sengen fram til 9 i håp om å sovne igjen. Det skjedde ikke, så da var det bare å komme seg opp av sengen og starte dagen. Det sjokkerer ikke akkurat at jeg ikke fikk sove mer etter så mye søvn jeg fikk både i går og i natt. Det er som om kroppen bare slapper helt av nå som jeg faktisk endelig fikk sjekket såret, for det har virkelig stresset meg den siste uken. Jeg var livredd for å måtte sy eller ta ut silikonen i det verste tilfellet. 

 

Det at jeg stresset så mye og aldri fikk kommet meg til noe lege påvirket søvnen utrolig mye. Jeg tror jeg døgnet annen hver natt. Det skal også sies at sår gror tregere om en stresser og ikke får i seg nok søvn, så nå som jeg både får nok søvn og stresset er vekke så gror det sikkert fortere enn noen gang, hehe. Håper nå i alle fall det. 

 

 

I dag har faktisk puppene mine 1 måneds jubileum, haha! Tiden har utrolig fort, å jeg er utrolig fornøyd med å se hvor fint alt gror (utenom såret som jeg selv forårsaket ofc) og hvordan de ser ut. Mange har spurt om jeg ikke fikk fikset problemet som heter symmastia, å det skal jeg skrive om i et annet innlegg slik at jeg kan legge med bilder og puppene får grodd skikkelig først. 

 

Jeg var jo også innom regnskapsfører samme dag som jeg var hos legevakten! Det skal bli så utrolig godt å få noen til å holde styr på økonomien min framover, samtidig som jeg kan slappe av og vite at alt blir gjort rett framover. Kanskje jeg blir flinkere med hva jeg bruker pengene på også da, med tanke på at jeg har noen som følger litt med, hihi. 

 

Sett fra FashionNova

 

Så nå sitter jeg meg ansiktsmaske og en stor kopp te mens jeg fyller veggene på mitt lille kontor med post-it lapper. Jeg så nemlig en som gjorde det med ideer og slik, å det så genialt ut. Jeg har laget en vegg med ideer til YouTube-videoer og blogginnlegg, så har du noe du ønsker at jeg skal skrive opp på veggen min av ideer så kommenter gjerne i kommentarfeltet. Alt som blir skrevet opp på veggen kommer til å bli første prioritert! 

 

Så dagen i dag kommer egentlig bare til å gå til planlegging av neste uke, spa og avslapning. Det er ganske fint vær i dag også, så jeg tar meg nok en tur ut i parken for å lese ferdig boken min også ♥

 

 

Ha en nydelig søndag babes!

 

xoxo ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg