stripper i utlandet?

(Her tilbringte jeg mesteparten av gårsdagen. Dette er et av våre VIP rom, å det er her vi har det gøy!)

 

Hello babes ♥

 

Håper alle har hatt en nydelig start på uken. Selv så har uken startet fantastisk, til tross for at jeg har sovet så mye mer enn det som var planlagt. Det har vært en bra start på uken med travle dager på jobb, så det å skulle ha fri i morgen skal bli utrolig digg! Jeg vet så godt med meg selv at jeg har godt av å slappe litt ekstra av ettersom det blir mye å jobbe 6 netter i uken, for jeg skal nå holde på med dette i noen år så litt fri må jeg une meg.

 

Nå sitter jeg å ser på reiser, for jeg er skikkelig reisesyk i det siste. Jeg vurderte faktisk å finne en strippeklubb i utlandet slik at jeg kunne prøvd å jobbe på en skikkelig festplass i utlandet, men det er det å faktisk finne en bra plass. Tørr jeg faktisk å reise alene til utlandet for å jobbe? I så fall så hadde jeg blitt utrolig stolt av meg selv.

 

Men om ikke det blir jobb så skal jeg finne den mest rolige og idylliske plassen. Maldivene, Santorini, Bali eller noe lignende. Jeg har tross alt fått tjent tilbake puppepengene, vært flink til å lagt til side og jobbet som bare faen, så en ferie å se fram til hadde vært fortjent.

 

xoxo ♥

6 kommentarer
    1. Det beste ved å strippe i utlandet er at man ofte får betalt kontant, og dermed null skatt. I tillegg er det mye enklere å tjene gode penger ved å tilby noen ekstra tjenester.

      1. Jeg drar ikke til utlandet for å bli prostituert, tvert imot! Dette er faktisk grunnen til at jeg er skeptisk til utlandet for mange «strippeklubber» er ikke strippeklubber, men bordell.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg