STRIPPER PÅ REISE

Som mange av dere som har fulgt meg hele veien så startet min reise som stripper med at jeg reiste Norge rundt for å jobbe på arrangementer. Utdrikningslag, bursdager, fester osv… Det var en fantastisk opplevelse som jeg virkelig elsket, å jeg tenker ofte om jeg noen gang kommer til å fortsette litt med den type jobber. Det som var så kjedelig for meg med denne jobben var at jeg bare jobbet helger, å for meg som ville ha en fast jobb og rutiner så falt ikke den helt i smak. Men når jeg jobbet så var det utrolig kjekt!

 

Jeg har tenkt tanken om at hvis det kommer den tid hvor jeg føler meg ferdig med klubb, eller at jeg rett og slett ikke får tid pga. bloggen. Da ser jeg for meg at jeg kunne tatt litt oppdrag i nu og ne om jeg hadde fått noen gode tilbud. Jeg har nemlig noen krav når jeg er ute på jobbreise: 

 

♥ Jeg skal bo på suite (helst spa-hotell). 

 

♥ Jobbene skal være på minst 30 minutter. 

 

♥ Alt av kostnader for mat, transport og losji blir dekket. 

 

♥ Arrangementet må ha minst 10 gjester. 

 

Hihi, ja jeg er en liten diva. Det er fordelen med å være norsk stripper, en kan forvente å bli behandlet som en dronning. Noen fordeler må jeg jo ha for å kle av meg og lage et uforglemmelig show for disse mennene. Det minste de kan gjøre tilbake er å gi meg en fin opplevelse av byen deres. 😉

 

 

xoxo ♥

1 kommentar
    1. Spørsmål til ukens spørsmål ❤️

      • har du fått såkalt «sammensatt pupp» moonboob eller hva det heter? Altså at implantatene treffer hverandre?

      • hva hadde vært drømmejobben din bortsett fra å være stripper?

      •siden du sa du kanskje trengte brystløft, «henger» pupppene dine litt nå etter silikon? Eller ble det rettet opp?»

      •er håret ditt ekte?

      • hvordan får du så hvite tenner og fint smil?

      • hvor ofte trener du?

      • hvor gammel vil du være når du får barn?

      • ble areola/nippelen flyttet på og forminsket når du tok silikon?

      Digger deg og personligheten din, og det at du tør å være 100% deg selv❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg