SUGARMAMA

Haha, er det dette jeg egentlig er for søsteren min? At jeg bare skjemmer henne bort, så later vi som om hun jobber hos meg? Mange reagerer på at jeg i det hele tatt har pengene til å betale henne slik at hun kan bo og leve i Oslo. Hva er det egentlig hun skal gjøre som min assistent? Mange lurer på disse tingene, for jeg tror ikke mange skjønner hvilke nivå jeg er på i livet engang. 

 

Først og fremst så er det ikke tvil om at jeg liker å dele pengene jeg tjener med søstrene mine. Det er aldri noe vondt i å være gavmild, å jeg er evig takknemlig for at jeg har denne egenskapen i stede for å bli gjerrig. Samtidig så blir ting selvfølgelig annerledes nå som vi skal bo og jobbe sammen, for en dag så flytter vi fra hverandre og hun skal klare seg på egenhånd. Vi er tross alt søstre, å jeg skal være storesøster ikke mamma nr. 2. 

 

 

Så ja hun skal jobbe for pengene, men samtidig så er det ikke til å legge skjul på at hun har en ganske grei jobb både når det kommer til arbeidsoppgaver og lønn. Det er tross alt ikke hvem som helst som kunne passet til denne jobben, rett og slett ingen andre i dette øyeblikket kunne vært kvalifisert. Hun er ikke bare en assistent, hun er også en del av livet mitt. Dere blir å se bilder og videoer av oss sammen, å hun er med meg på nesten alle reisene mine uansett. 

 

Det finnes selvfølgelig fordeler og ulemper med å ansette et familiemedlem, men ved å sette oss ned å se på både fordeler og ulemper så veide fordelene opp. Jeg tror denne opplevelsen blir bra for oss begge, samtidig som Melissa også har muligheten til å kunne fokusere på sine drømmer i livet ettersom vi kan legge om på ting slik at alt kan bli prioritert. 

 

 

xoxo ♥

 

4 kommentarer
    1. Dette syns jeg høres ut som en utrolig flott ting å gjøre. Og når man tar bloggen sin på alvor så er det veldig lurt å ha litt hjelp også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg