Ta kontroll eller slett bloggen!

Det har vært tankene mine de siste dagene, noe som også har gjort at jeg har vært ganske stille de siste dagene her inne. Jeg har flere ganger vært på nippet til å avslutte bloggen. Ikke fordi jeg ikke liker det, men mer fordi jeg har vært redd for at jeg holder på med for mye og har måttet redusere for å heller fokusere på litt om gangen. Det er nå en bra tanke det, men jeg vet også at jeg KAN hvis jeg vil.

Den siste tiden har jeg ikke hatt kontrollen 100% selv, noe som irriterer meg noe så j***ig! Jeg har rett og slett funnet ut at jeg liker ikke å gi ansvaret til noen andre, men liker å ha kontrollen selv så langt jeg kan. Så etter å ha tatt kontroll over livet mitt og de tingene jeg har følt at har påvirket meg, så merker jeg en utrolig stor forandring.

Denne snuppa er ikke kommet tilbake for å si hade! Så det som har skjedd siden sist er at jeg er kommet meg trygt tilbake til Oslo og er tilbake på klubben her. Jeg hadde også min første helg fri i helgen på alt for lenge! Jeg var også på min første date sist uke 😉 Hehe, så jo jeg lever det gode liv i det siste. Jeg har også kommet meg litt inn i treningsrutinene, så nå er det ikke like ille å komme seg på trening.

Men jeg sitter på jobb akkurat nå, å det kan komme kunder når som helst. Jeg har vell måttet legge PC-en vekk 2-3 ganger allerede i løpet av dette innlegget pga. kunder som har hoppet innom, så vi sees igjen i morgen!

xoxo ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg