Tiden uten stripping

Nå er det rundt 1 måned siden sist jeg jobbet på strippeklubben, og på denne tiden har jeg merket både hvordan jobben har påvirket meg og ting som har forandret seg siden den tid. Jeg merker veldig godt at døgnrytmen min enda er at jeg våkner sent og legger meg sent. Fant fram hælene mine i dag, så det er ikke tvil om at jeg savner jobben til tross for at jeg var ganske sliten i slutten. Det hadde nok mye med at jeg var så giret på å få fikset puppene og at jeg ikke ville jobbe lengre med de andre når det gikk opp for meg hvordan de så ut. Så nå som jeg er døds-fornøyd så er det som om jeg bare har lyst å bli frisk for å kunne komme i gang med stripping igjen. 

 

 

Utenom det så merker jeg faktisk ikke så mye forskjell når det kommer til energien min ettersom jeg gikk fra å drikke hver dag til ikke å drikke i det hele tatt. Men det jeg merker stor forskjell på er knærne mine, for dem holdt på å dø av og til etter en hel kveld i hæler. Heldigvis så forminsket smertene ettersom jeg startet å trene, men det forsvant 100% etter min siste dag på jobb. Dette er nok en stor grunn til at stripperyrket er et yrke hvor en ikke jobber så utrolig lenge i, for med alderen så vil en nok ikke føle seg så bra i knærne om en bare jobber og ikke trener. 

 

 

Tiden uten stripping har uten tvil vært utrolig deilig ettersom en kan bli litt lei fulle menn, men samtidig utrolig bra for meg for det har fått meg til å se at min tid som stripper er langt fra over. Jeg trenger ikke å gå tilbake til 6 netter i uken resten av året, å det tillater jeg ikke meg selv heller for da tar det ikke lang tid før jeg blir sliten igjen. Neste gang jeg går tilbake nå så skal jeg ha en skikkelig plan som både gir meg muligheten til å prioritere stripping og mine nettbaserte businesser. Jeg har jo tross alt ikke laget en video hvor dere blir med meg på jobb enda 😉 

 

xoxo ♥

1 kommentar
    1. Hei! Kunne du skrevet et innlegg om hvordan du gikk ned 15 kg, hvor lang tid du brukte å hva du spiste? 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg