Valentines gave til over 10K

Jeg har egentlig bare ventet på at det skal skje, det var bare et spørsmål om tid. For noen dager siden så tok nemlig min gamle Mac kvelden, noe som betydde at jeg måtte ut å skaffe meg en ny PC. Jeg har egentlig bare ventet på en grunn til å kunne une meg denne nye skjønnheten som jeg falt pladask for så fort den ble lansert, nemlig MacBook. Det er den eneste av Mac sine MacBook-er som du får i Rose Gull, noe som nesten er hovedgrunnen til at jeg skulle ha denne, hehe. Jeg elsker virkelig rosa så mye ja, men den ser jo utrolig bra ut også da!

 

Så er det jo også Valentines på torsdag, så da blir dette en tidlig gave til meg selv. Dette er uten tvil den beste gaven jeg har unt meg selv på lenge, å det trengtes virkelig med tanke på at min 5 år gamle Mac brukte 5 år bare på å slå seg på i slutten. Så min plan på Valentines blir nok Gossip Girl på min nye Mac før jobb. Kanskje jeg unner meg selv å ikke lage middag den dagen, men at jeg kjøper meg noe godt ;*

HVA ER DINE VALENTINES DAY PLANER?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg