Tilbake på stripperklubben

God morgen snupper!

Da er jeg endelig i livet etter 2 røffe netter i Bergen by. Jeg kan faktisk ikke beskrive hvor utrolig godt det var å komme tilbake på stangen! Jeg har kost meg så utrolig mye på jobb disse dagene, til tross for at jeg mildt sagt var død i går etter en fantastisk torsdag som innebar både tips, champagne, lapdance og overtid. Kunne mildt sagt ikke hatt en bedre start etter hele 3 måneders pause.

I dag våknet jeg opp av solen som skinte gjennom sprekkene i gardinene. Det er virkelig nydelig vær i dag, i motsetning til i går hvor det bare var grått og regnet. Heldigvis så har jeg mitt eget rom denne gangen, så jeg slepper å måtte dele med noen. Så jeg kan sitte her helt uforstyrret å se på film og kose meg uten å tenke på at noen skal sove eller at jeg forstyrrer.

Så nå skal jeg jobbe i byen fram til torsdag neste uke, så resier jeg hjem og slapper av til helgen før det er på ann igjen i Oslo på mandagen. Nå er det rett og slett fullt kjør helt fram til julaften!

xoxo ♥

2 kommentarer
    1. Når du gir privatshow, er det noen vakter som passer på deg i bakgrunnen? Eller er det kun kunden og deg? I såfall, blir du ikke redd for at du skal bli overfalt eller noe?

      Du er nydelig! Klem en adventist<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg