Tilbake til stripperklubben

Da var det ny uke snupper, å denne uken er det tilbake til stripperklubben igjen! Yey, så jeg har gledet meg til å komme tilbake til den lille hula mi. Mine unormalt høye hæler, nydelig undertøy og champagne som popper en etter en. Bare det å skrive det ned får det til å krible i fingrene. Jeg er faktisk nysgjerrig på hvor mange som kommer i dag, men håper virkelig på et bra trykk!

Nå er søsteren min vekke fram til Onsdag, så det gir meg muligheten til å bruke 2 dager på å kombinere blogg og jobb for å se hvordan jeg må forandre ting framover for å få tid og plass til alt. Nå starter jeg også med YouTube for fullt med video annen hver uke, så i år satser vi høyt.

Første video kommer allerede på søndag, så har dere noe ønsker om hva dere vil se på kanalen?

Jeg har jo også lenge snakket om å prøve meg utenlands for å få mer og variert erfaringer med forskjellige type stripperklubber. Jeg tror faktisk jeg skal kaste meg ut i det ganske så snart, men begynne i det små og ta en plass i en av de skandinaviske landene. Har vurdert Danmark f.eks.

Har du et land du har lyst at jeg skal jobbe i?

Nå skal jeg jo i alle fall til Bergen i Februar for 2 uker, så da får jeg meg i alle fall en liten flyreise.

xoxo ♥

6 kommentarer

Siste innlegg