Tilbakeblikk – min første opplevelse som stripper i Bergen

 

Når jeg våknet i dag så følte jeg alt snurret, jeg følte med enda beruset. Heldigvis så roet det seg så fort jeg fikk kastet i meg litt mat. Men det at jeg våknet opp slik i dag betyr bare en ting: det var en utrolig bra natt på jobb! Champagne på champagne på champagne, etterfulgt at privatshow. Så i går fikk jeg tatt mitt første privatshow med puppene. Det som er så utrolig artig er at jeg merker forskjell allerede på salget etter operasjonen. Det er som om puppene gjør halve jobben, minst! Så det er jo utrolig kjekt når jeg får en så bra start på uken!

 

Det kommer til å skje mye mens jeg er i Bergen, men skjer det like mye som sist gang blir spennende å se! Jeg tenkte nemlig å ta et lite tilbakeblikk på hva som skjedde sist gang jeg var i Bergen:

 

Jeg jobbet på strippeklubben, After Dark Gentlemen´s Club i rundt 2 1/2 uke rett før julen. Det var en utrolig kjekk plass å jobbe. Klubben i seg selv er en av de fineste klubbene jeg har vært innom, samtidig som jentene som jobbet der på den tiden tok meg godt imot. Det var en grunn til at jeg ville tilbake ♥ Samtidig så er bare menn fra Bergen så sjarmerende, jeg elsker dialekten deres. 

 

Julemarkedet i Bergen var virkelig et høydepunkt for dagen, det var en del av min morgenrutine. Jeg dro nesten hver dag til markedet, hvor jeg noen gang bare tittet og fikk litt luft, men jeg andre ganger unte meg smultringer. Smultringer og vanilje latte var min hverdag, å jeg elsket å kunne gå rundt å kikke i butikkene når det var mørkt ute, masse julelys og varme smultringer. Gode minner ♥

 

 

Mitt første juletre ♥ Alle jentene som bodde i leiligheten synes det var så koselig å se at jeg hadde kjøpt meg et lite juletre som jeg hadde på kommoden min på rommet mitt. Jeg ble så glad i det treet at jeg tok det med meg i kofferten min hjem til Stavanger, haha! Dessverre fikk jeg ikke tatt det med meg når jeg flyttet til Oslo, men forhåpentligvis så jobber jeg hjemme da slik at jeg kan kjøpe meg et nytt til neste jul.

 

 

Jeg fikk faktisk oppleve å delta på radio sending for første gang også mens jeg var i Bergen. Dette falt virkelig i smak. Jeg ble intervjuet av en kanal som het 9 til 5, hvor det var 3 gutter på min alder som holdt på med radio mens de studerte i Bergen. Den sendingen jeg var med på viste seg å bli den siste sendingen før de la ned og flyttet tilbake til Oslo, så i denne sendingen ble det både champagne og strippesnakk. Du kan enda høre intervjuet HER. Jeg elsket å snakke på radio, så jeg håper at det ikke var siste gangen. 

 

 

Vi hadde også et spontant julebord med hele gjengen. Det var så digg! Vi spiste sushi på Sumo, å dette var en av de bedre sushi jeg har smakt i livet. Vi var alle ganske fulle på sushi den dagen når vi skulle på jobb noen timer etter. 

 

 

Så det var litt mimring fra sist tur til Bergen. Forhåpentligvis så skjer det enda mer denne turen. Jeg tenker blant annet at jeg må opp på fløyen mens jeg er her, for der sier alle at jeg må dra.

 

xoxo ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg