TROPICAL SUMMER LOOK

 

For en herlig start på dagen! Jeg merker jeg får så mye mer energi etter jeg begynte å komme i gang med trening (takket være PT-en min selvfølgelig). Nå har jeg akkurat fått spist litt, før jeg tar å hopper i dusjen. Jeg har nemlig en del planlegging å gjøre i dag av både planer for framtiden og ting som skal skje framover. 

Som mange av dere kanskje fikk med dere, så hadde jeg en enorm shoppingtur innom Sephora når jeg var i Kreta. Litt over 8K ble brukt på en haug av sminke som jeg har virkelig lekt med nå som jeg kom hjem. Alt ble kjøpt nytt, så nå tenkte jeg å vise dere hva jeg faktisk brukte under denne sommerlige looken som jeg la ut bilde av på Instagram for noen dager siden: 

 

 

Primer: Too Faced – Hangover

Foundation: Huda Beauty – Brown Sugar

Concealer: Huda Beauty – Sugar Biscuit

Baking powder: Huda Beauty – Banana Bread

Brows: Anastasia Dipbrow – Medium Brown

Eyeshadow: Huda Beauty Palette – Tropaz Obsessions

Cut crease: Huda Beauty Melted Shadows – Drop Top/Double-pump Latte

Contouring: Benefit – Hoola

Bronzer: Guerlain Terracotta 4 Seasons – 04

Highlighter: Anastasia – Amrezy

Lipliner: Morphe – Sweetheart

Lipstick: Huda Beauty – Staycation

Setting spray: Anastasia – Dewy Set

 

 

 

Hva synes dere egentlig om slike innlegg? Er det kjekt når jeg legger ut innlegg av sminke looker, eller er det ikke noe dere er interessert i å se? Selv så elsker jeg sminke, så det er bare om jeg skal dele den interessen med dere eller ikke 🙂

 

xoxo ♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg