Uken som gikk

♥ Ukens humør ♥

Ehe… Denne uken har jeg vært mer ustabil enn det jeg kan huske jeg har vært på lenge. Jeg startet uken med å ta en test som viste at jeg ikke var gravid, noe som jeg igjen skulle få et klart bevis på i slutten av uken da jeg var så heldig å få søster rød på besøk. Jeg synes nesten det er rart at humøret mitt er mer opp/ned når jeg sluttet på p-piller, for skulle det ikke være omvendt? Jeg har i alle fall hatt noen følelsesmessige dager, da jeg plutselig kunne felle noen tårer på gata. Er evig takknemlig for at denne uken er over! Blææh!

 

♥ Ukens hendelse ♥

Jeg tror aldri jeg har vært så redd, sjokket og fascinert på en gang! På lørdag var jeg vitne til min første brutale slåsskamp. Det var en haug med menn som fikk seg en på tryne, men det var spesielt en som det kunne gå skikkelig gale med. Jeg husker jeg tenkte at han var død i 2 sekunder der han lå på bakken etter å ha blitt sparket i fjeset. Heldigvis så greide han seg, å han pustet hele tiden mens vi ventet på ambulansen. Det var en utrolig uggen følelse å se dette, så jeg håper jeg slepper å se noe lignende igjen… 

♥ Ukens favorittlåt på jobb ♥

Time – Onuka

 

♥ Ukens jobb-antrekk ♥

Hvis jeg husker rett så tok jeg faktisk ikke så mye bilder av hva jeg hadde på meg på jobb denne uken. Uansett så var det mye det samme jeg hadde på meg egentlig, men favorittplagget mitt var denne svarte singlet-kjolen med noen svarte stay-ups. 

♥ Ukens cravings ♥

Sjokolade ♥

 

♥ Ukens serie ♥

Gossip Girl. Var ganske flink med å jobbe mer sist uke, noe som gjorde at jeg enda ikke er ferdig med serien. 

 

♥ Ukens YouTube-video ♥

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg