uken som gikk

 

AKKURAT NÅ: 

Jeg har endelig fått meg ut av sengen og fått på meg litt klær, slik at jeg kan tusle ned til kjøkkenet og spise litt frokost. Jeg kjenner at en kopp kaffe skal bli utrolig godt nå etter en lang natt med søskenbarnet mitt. Vi begynte nemlig å se på Ex On The Beach UK, så vi ble sittende oppe ganske lenge i natt. Jeg føler UK-versjonene av alle programmer er de beste, de bare presterer så mye bedre ved alt. 

 

UKENS TANKE: 

Sist uke så var det mer enn nok av tanker som surret i hodet det jeg satt innestengt på et hotellrom en hel uke, men det var en som spesielt gikk gjennom hodet mitt en del ganger. Det var nemlig tanken på hvem og hva jeg kom til å bruke tiden på når jeg kom hjem. Før jeg reiste så kastet jeg bort mye tid på feil personer og feil ting, så nå skal jeg være mye mer kresen på hva jeg bruker tiden min på. Tiden er verdifull.

 

UKENS FAVORITTPLAGG: 

Hehe, uten tvil morgenkåpen fra hotellrommet. Hadde det ikke vært for at jeg ikke hadde plass i kofferten så hadde jeg faktisk tatt den med meg hjem. Elsker store gode morgenkåper. 

 

UKENS SERIE:

Sist uke så så jeg alle episodene av den nye Netflix serien, Sex Education. Det var faktisk en utrolig artig serie, samtidig som den fikk med seg mye viktige konflikter som unge mennesker møter i hverdagen. Anbefales! Jeg begynte også på serien Pretty Little Liars nylig (i know, det er utrolig at jeg enda ikke har sett den). 

 

UKENS HØYDEPUNKT: 

Ofc my new babies! Det å våkne opp etter operasjonen uten noe smerter, det var jeg så takknemlig for. Nå gleder jeg meg bare til å komme hjem for å prøve bikiniene mine og topper jeg aldri har kunne brukt før.

 

UKENS IRRITASJONSMOMENT: 

Det var det å bli kontaktet av foreldrene mine, for det ødelagte mye glede for meg den ene dagen min i Istanbul. Det å sitte alene på et hotell som er nesten på andre siden av verden å bli minnet på dem var ikke kjekt. Av alle tider så var dette virkelig en tid de burde holdt seg vekke. I en slik situasjon så var jeg på mitt mest sårbare, men heldigvis så håndterte jeg det og greide å fokusere på viktigere ting.

 

 

UKENS INNKJØP:  

Hehe, ukens kjøp er nok det som er mitt dyreste kjøp i livet mitt så langt. Da snakker jeg selvfølgelig om my boobies

 

UKENS SANG: 

Dont´t call me up – Mabel

 

UKENS FAVORITT-BILDE:

 

1 kommentar
    1. Hvor fyller du på leppene dine? De er fylt ekstremt bra, eeeelsker de! Hilsen en som elsker masse fillers i leppene men enda ikke har funnet det perfekte stedet å fylle. Blir liksom aldri helt fornøyd. Men dine er akkuratt sånn jeg vil ha! Så hvilken klinikk har du brukt? ❤️ (Kjempefine nye pupper du har også, gratulerer med de 👏👏)

      Vil også si at du er fantastisk sterk!! 😘😘😘 Elsker at det finnes mennesker som deg❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg