UKEN SOM GIKK

AKKURAT NÅ: 

God kveld snupper. Nå sitter jeg halvvåken med en stor kaffe i hånden å prøver å innstille meg på en ny uke. Nei, jeg sto ikke opp så sent. Jeg sto faktisk opp 9 om morgenen i dag til tross for dårlig søvn fordi jeg hadde time hos hos nydelige snuppa som står bak kontoen @fluffyvipper. Jeg har ikke hatt vippe extensions siden jeg opererte, å jeg har virkelig savnet det! Jeg ønsker å bruke minst mulig tid på å sminke meg til jobb, å det å feste på vipper hver bidige dag er ikke noe jeg gidder. 

 

Men når jeg kom ble jeg helt svimmel og dårlig, så jeg måtte bare kaste i meg noe mat selv om jeg hadde spist noe tidligere på dagen. Men kroppen min var ikke i sitt rette element i dag, så jeg tok å la meg nedpå igjen, å da våknet jeg heldigvis med mye mer energi. 

 

 

UKENS TANKE: 

Denne tror jeg nesten alle som leser bloggen min kan gjette, haha! Det er selvfølgelig om temaet dyr, gårdsbruk i Norge og spørsmålet om vegetarianer/veganer. 

 

UKENS SERIE:

Så ferdig The Act, and OMG! Den serien var bare helt syk med tanke på at dette er virkelige hendelser. Om dere ikke har sett den enda så anbefales det på det sterkeste, men om dere har sett den: Hva synes dere om straffen deres? Var det fair, eller skulle de hatt lik straff? (Jeg så serien på HBONordic.)

 

UKENS HØYDEPUNKT:

Det må jo bli at jeg faktisk la ut 2

videoer denne uka! Jeg er faktisk sykt stolt over at jeg er back on track! Fra å ikke legge ut noe på 2 måneder, så startet jeg rett på med 2 på 1 uke, å det er planen framover. Planen er å legge ut 2 videoer i løpet av uken, onsdag og søndag. 

 

Jeg har også sagt at om jeg får 2000 abonnenter så skal jeg lage en video hvor jeg filmer en dag på jobb på strippeklubben, så husk å abonner om du liker videoene mine og ønsker å se meg filme når jeg jobber. 

 

 

 

UKENS IRRITASJONSMOMENT: 

Hvor negative mange er til veganismen. Når en snakker høyt om å kutte ned på kjøtt og at kjøtt ikke er det beste for kroppen så kommer folk i forsvarsposisjon så utrolig fort. I stedet for å heie på hverandre for at en ønsker å gjøre noe bra for samfunnet, så går de rett i angrep om at det er feil. “Vi er skapt for å spise kjøtt”, “vi kommer ikke til å overleve uten kjøtt”, “veganere får ikke i seg alle næringsstoffene fordi det får du bare i kjøtt” osv… Det er påvist at den sunneste kroppen er veganere, så vegetarianere og dem som spiser kjøtt til slutt. 

 

UKENS SANG: 

Roc Me Out – Rihanna

 

UKENS INSTAGRAM-BILDE:

 

Følg meg gjerne på Instagram for daglig oppdatering – klikk her

5 kommentarer
    1. Du har så rett når du sier det at folk går i forsvarsposisjon med en gang man nevner veganisme. Jeg har vært vegetarianer i 7 år nå, og får fremdeles stadig kommentarer fra folk som tror at det ikke går an å leve uten kjøtt. Så stå på Christina, du er flink!

    2. Det dere trykker inn i puppene og stapper inn i resten av kroppen er sikkert kjempesunt. Øker helt sikkert ikke kreftfaren heller.

      1. Skal man begynne å ta fram alle tingene som kan gi oss kreft så er listen lang, så en må selv velge hva en prioriterer. Men puppene mine ødelegger i alle fall ikke jordkloden vår.

          1. Det vil alltids være noe en gjør feil, å med den innstillingen din så gjør jeg alt feil. Det handler om hva en ønsker å prioritere. Skal en fokusere på alt en gjør feil, eller skal en fokusere på det en gjør for å bidra? Slutt å vær så negativ til alt, for du som sitter der å dømmer selv er sikkert ikke en smule bedre enn meg. Mulig du er verre siden du er så negativ til å forandre livsstilen litt for å gjøre noe bra for kloden.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg