uken som gikk

Da var det på tide å oppsummere hva som faktisk hendte sist uke. Det var en relativt kjedelig uke for min del, men det skjedde nå litt som jeg kan se tilbake på med et smil. Hva synes dere egentlig om slike innlegg som dette? Er de kjekke å lese, eller kunne jeg like greit droppet å bruke tid på disse innleggene?

 

♥ Ukens humør ♥

Stresset. Ikke bare litt heller, det har bare blitt værre med dagene. Jeg har nemlig en ting som jeg har reagert på som jeg virkelig ikke håper er slik jeg muligens tror. Jeg har ikke hatt muligheten til å finne ut av svaret heller, jeg måtte vente til denne uken. Så forhåpentligvis så får jeg svaret denne uken, hvor jeg forhåpentligvis får svaret jeg helst ønsker! 

♥ Ukens innkjøp ♥

Denne uka ble det litt mer shopping enn det som var planlagt, men men… 

♥ Ukens favorittlåt på jobb ♥

Break up with your girlfriend, I´m bored – Ariana Grande

Har du enda ikke hørt det nye albumet hennes, thank u, next så burde du gjøre det. Hun har flere sanger der som dere kommer til å elske!

♥ Ukens jobb-antrekk ♥

Sist uke tilbrakte jeg faktisk meste av dagene på jobb i morgenkåpe. Haha, det er ikke mange som kan gjøre på jobb med mindre man har hjemmekontor. 

♥ Ukens cravings ♥

Sushi! Omg, jeg vet ikke hvor mange ganger denne uken jeg har tenkt på sushi. Heldigvis så greide jeg å kontrollere meg, for ellers hadde det vært sushi til frokost, middag og kvelds hver dag. Har en sushi restaurant rett ved meg som lager fantastisk sushi, så når det er så nærme så er det enda vanskeligere å motstå fristelsen. 

♥ Ukens serie ♥

Gossip Girl ♥ Kom sikkert som et sjokk. Begynte på sesong 5 denne uken, å det er bare 6 sesonger, noe som gjør at jeg må finne en ny serie i løpet av uken. Har dere noe tips? 

 

Jeg skal også ha ukens spørsmål denne uken, så spør gjerne om hva dere enn lurer på!

Legg også gjerne med om dere ønsker svaret skriftlig eller på YouTube.

xoxo ♥

 

8 kommentarer

Siste innlegg