ukens spørsmål

Beste og verste med å ha flyttet til Oslo?

Det beste med å flytte til Oslo er så mangt. Det er bare det å få oppfylt den drømmen jeg har hatt i så mange år om å kunne ha muligheten til å bo i Byen. Samtidig så føler jeg at Oslo er litt som de fleste storbyer, det er en by hvor du flytter til om du har drømmer om å bli noe mer.

 

Verste med å bo i Oslo er kanskje det at det er også her jeg har hørt mest om når det kommer til kriminalitet, så det å gå hjem fra jobb midt på natten blir å revurdere.

 

Hvor i Oslo bor du?

Rett ved slottet nesten. Må jo bo i nærheten av mine kommende foreldre 😉

 

Planer om å dra tilbake til Bergen?

Ja faktisk! Planen er å dra tilbake i April, i alle fall slik som ting ser ut nå.

 

Er du singel?

100% singel ja.

 

Har du lyst på type?

Hadde sikkert vært koselig, men jeg vet godt med meg selv at det siste jeg burde ha i livet mitt nå er en som jeg bare kommer til å skuffe. Jeg er en vanskelig skrue å ha med å gjøre, samtidig som jeg har en jobb som gjør ting enda mer komplisert. Så jeg holder meg singel jeg.

Hvem feiret du nyttår med?

Denne herlige gjengen som dere ser på bildet over. Jeg og søsteren min tok å fikset er lite vors hos meg, noe som var utrolig artig!

 

Når og hva skal du operere?

Skal ta silikon i puppene. Når det blir kan jeg ikke røpe helt enda, men begynner å nærme seg. 😉

 

Beskriv deg selv med 3 ord?

Selvstendig, gavmild og omsorgsfull.

 

Hva skjedde med deg og han du dro med til Hellas?

Et lite eksempel på at jeg har vansker for å binde meg. Et nydelig menneske, men det var ting som gjorde at det aldri hadde funket uansett hvor lenge vi hadde prøvd.

 

Penger eller kjærlighet?

Penger uten tvil. Jeg har viktigere ting i livet mitt enn å forelske meg.

 

HÅPER ALLE HAR FÅTT EN NYDELIG START PÅ DET NYE ÅRET!

6 kommentarer

Siste innlegg