UKENS SPØRSMÅL

Reklame | STRONGER, Luxushair

Når skal du til Bergen, å hvor lenge blir du?

Jeg kommer til Bergen fra 1. April – 14. April. Jeg hadde egentlig tenkt å bli der 1 måned, men siden klubben er stengt hele påskeferien så gidder jeg ikke å reise hjem for så å reise tilbake for en uke. Så kom gjerne innom After Dark Gentlemen´s Club mens jeg jobber der om du er 25+. 

 

Har du tips til tightser som ikke er gjennomsiktige til trening?

Tightsene mine fra STRONGER er en av få som er 100% ikke gjennomsiktige. Nydelig passform og enda bedre kvalitet, så dette er tightsene jeg uten tvil med hånden på hjerte kan anbefale. 

 

Hvor mye silikon skal du ta i puppene?

Har ikke vært på konsultasjon enda, da dette skjer dagen før operasjonen. Selv så tror jeg at jeg kommer til å ende på noe mellom 300-400 gram.

 

Hvor skal du operere?

Drar til Istanbul i Tyrkia. 

 

Dater du noen nå?

Nei.

Har du eller har du noen gang hatt sugardaddy?

Haha! Jeg fikk en haug med forespørsler på snapchat etter jeg la ut innlegget med sugardaddy som overskrift, men nei jeg har aldri hatt og kommer aldri til å takke ja til dette. Hvis menn ønsker noe fra meg så får de heller komme på jobben min å spandere champis på meg og få et strippeshow. Utenfor klubben er jeg utilgjengelig. 

 

Hvor gammel er du?

21 år. Jeg blir 22 år 16.mai, så jeg er 97-modell. 

 

Bruker du extensions, eller er håret ditt så langt?

Nei, håret mitt er faktisk så langt. Jeg har extensions fra Luxushair som jeg bruker av og til bare for å få mer fylde, men det er lenge siden jeg har brukt dem nå fordi jeg har ikke farget dem tilbake etter jeg farget dem grå. 

 

Er det dyrt på strippeklubb?

Jeg vil si at alkohol er ganske likt som andre plasser, men selvfølgelig så er det å kunne bruke tid med danserne en eksklusiv vare som selvfølgelig koster en del ekstra. 

 

Hvorfor stresset du så utrolig mye sist uke? 

Jeg var 100% sikker på at jeg var gravid. 

xoxo ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg