ukens spørsmål

Reklame | Femmeluxefinery & Dennis Maglic

Blir du booket for å jobbe i Bergen? Eller bestemmer du selv hvor du vil jobbe?

Jeg bestemmer hovedsakelig selv hvor mye jeg vil jobbe. Jeg booker meg selv inn på de forskjellige klubbene ettersom de har ledig plass. 

 

Hvorfor ikke heller ta Oslo å så velge et nytt sted? Tilbake til Stavanger hvor det hele startet osv.

Jeg vet ikke helt om jeg forstod dette spørsmålet, men grunnen til at jeg valgte Bergen i stede for et nytt sted er fordi det er ikke så mange plasser i Norge som har strippeklubb. Stavanger som du nevner har ikke strippeklubb. 

 

Hvor mye kostet puppene? Var det vondt?

Du kan lese alt om operasjonen og spørsmål rundt den HER.

 

Hvilken bh str endte du opp med?

Jeg har enda ikke funnet ut eksakt størrelse pga. de er enda ganske hovne og harde, men jeg kjøpte meg en blonde-bh uten spiler å da måtte jeg opp i L.

 

 

Har puppene grodd ennå?

Ja de gror bare bedre og bedre sammen. Har kunnet tatt av tapen nå, å det ser ut til å ha grodd utrolig fint fram til nå. Du må liksom studere for å se arrene. 

 

Hvor høy er du?

1.65 

 

Hvilke hobbyer har du, evt har du hatt?

Jeg tror faktisk ikke jeg har så mye hobbyer utenom jobbene mine. Det som var hobbyene mine før, som dans, blogg og ta bilder er enda mine favoritthobbyer. Det som gjør det enda kjekkere er at jeg får betalt for å drive med dem. 

 

Hva er dine favorittbutikker? 

Femmeluxefinery

Fashionnova

Dennis Maglic

 

Er du veske- sko eller klesperson?

Ganske god kombinasjon av sko og klær. Har nok alt for mye av begge deler. 

 

 

Hva liker du å gjøre når du har fri?

Jeg elsker å gå ut å spise med venner, være sosial. Jeg har ikke noe stor vennekrets siden jeg nylig flyttet til Oslo, men hver gang jeg går ut og er sosial, de dagene er de beste. 

 

Hvilke planer har du i påsken og i sommer?

Har egentlig ikke store planer for verken påsken eller sommeren. Jeg drar hjem til Oslo i påsken, det er den eneste planen jeg har der. Klubben er stengt hele påskeuken også, så jobb blir det ikke. Blir nok bare å slappe av, mens sommerstid blir det fullt med jobb. Sommerferien er høysesongen for strippere, så det blir ikke noe ferie på meg da. Sommeren kommer til å bli brukt på å sole meg på dagtid, money making på kveldstid. 

 

Hvor mange kilo gikk du ned fra 2017 til 2018?

Litt usikker, men tror det var rundt 10 kilo vektnedgang.

 

Hva gjorde du for å få til denne store endringen?

Spiste sunt, var flink med både cardio og styrke flere ganger i uken samtidig som jeg var aktiv på jobb og i hverdagen. Gikk alltids til og fra trening, å tok bare bussen når jeg måtte. Små ting som gjorde en stor forskjell. 

 

Trener du mye?

Alt for lite! Ikke kan jeg skylde på operasjonen heller, for jeg var dårlig med treningen før den tid. Heldigvis så har jeg en ganske fysisk krevende jobb, samt er flink med mat som gjør at jeg holder meg i form. Men det er ikke tvil om at jeg burde trene mer når jeg kan begynne med det igjen. Skulle skaffet meg en PT faktisk, for da må jeg ut for noen venter på meg. 

 

Hva slags kosthold har du?

Ganske variert. Går ikke på noe diett eller noe slik, spiser det jeg har lyst på. Jeg elsker smoothie, supper, frukt og grønnsaker. 

 

xoxo ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg