UKENS SPØRSMÅL

Reklame | Femme Luxe, Dennis Maglic

Hvor ofte tar du sol?

Normalt så tar jeg sol 2 ganger i uken, hvor jeg da soler meg i 15-20min. 

 

Hva bruker du på sol i måneden?

Usikker, men ligger sikker på rundt 6-800,- 

 

Er du fornøyd med utseende ditt?

Ja jeg er veldig fornøyd med meg selv. Jeg har egentlig aldri slitt med å være vell med meg selv uansett hvordan jeg har sett ut gjennom årene. Det å være fornøyd på innsiden gjør at jeg også er fornøyd på utsiden uansett. Selvfølgelig så liker jeg å gjøre småting som jeg føler forbedrer utseende mitt, men det betyr ikke at jeg er misfornøyd med det jeg hadde fra før av. 

 

Hva synes du om sex på første date?

Nei, nei og atter nei! Hvordan kan jeg forvente at denne mannen er en seriøs mann som kommer til å være trofast mot meg om det bare tok han maks 1. time før han ville i buksene mine? Da er det stor sannsynlighet at han er like rask ned i andres jenters bukser om han får muligheten selv i et forhold. Jeg vil ha en mann som fra start respekterer meg og min kropp, ikke en hund på løpetid som jeg har nok av på jobb. 

 

Belte HER Ι Klokke HER Ι Bukse HER Ι Topp HER

 

Når kommer oppdatert sminkevideo?

Skulle egentlig kommet i dag… Dessverre så er lyset mitt ødelagt, så det blir fikset på tirsdag. Video kan jeg tenke meg kommer ut i løpet av nett uke. 

 

Kan du ha en video hvor du viser kjolene dine?

Selvfølgelig! Det hadde vært utrolig artig. Kjekt med tips nå som jeg skal lage flere videoer.

 

Får du mye kommentarer på de drøye bildene du legger ut?

Ja det gjør jeg, da dette selvfølgelig er mest av menn. Ikke at jeg svarer på responsen egentlig. En skiller seg ikke ut med å sende hot og sexy, for meg er ikke dette komplimenter. Jeg legger ikke ut disse bildene fordi jeg ønsker bilde av masse tissemanner og deres tanker om hva de skulle ønske de kunne gjort med meg, selv om det dessverre er noe som bare kommer på kjøpet. Jeg legger ut disse bildene fordi jeg ser på kroppen min som kunst. Alles kropper er unik kunst, å de burde bæres med stolthet.

 

Kan du fortsette å være like smashing som alltid?

Hehe, jeg er utrolig glad for å se all den fine responsen jeg får når jeg faktisk tar i et tak og steller meg skikkelig. Selvfølgelig er dette noe jeg skal fortsette med, for selv så føler jeg meg mye mer smashing når jeg har stelt meg. 

 

Belte HER Ι Sko HER Ι Klokke HER Ι Bukse HER Ι Topp HER 

 

Kunne du datet en mens du jobbet som stripper?

Jeg føler at jeg har både svart ja og nei på dette spørsmålet omenannen. Jeg er ganske usikker faktisk. Jeg synes jo det er fælt at jeg er redd for å forelske meg fordi jeg er redd jeg må velge mellom han og jobben. Jeg føler jeg går glipp av mye og mister mye ved å bekymre meg for dette. Jeg må bare tenke at om jeg finner den rette så kommer han til å fokusere på meg og han, ikke på jobben min. Denne jobben er ikke en jobb jeg ser jeg har i evig framtid, så derfor vet jeg at om jeg hadde funnet kongen min så hadde han støttet meg uansett mine valg. 

 

Trener du?

Jeg har ikke trent skikkelig på en evighet, så nei… Men! Jeg skal prøve å starte rolig fra i morgen av, for jeg vil ikke miste stumpen min. Men jeg vil også si at jeg har en jobb som er ganske fysisk. 

 

Hvilke planer har du for bursdagen din?

Jeg har nettopp begynt å idémyldre litt. Jeg har veldig lyst å få til noe bra, så jeg tenkte å planlegge bursdagen min selv denne gangen. Jeg har hatt 2 nydelige bursdager så langt i livet mitt, å jeg ser virkelig fram til nr.3.  

 

Når har du bursdag, å hvor gammel blir du?

16. mai, å da blir jeg 22 år ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg