ukens spørsmål

God ettermiddag snupper. 

 

Da var det endelig søndag, min favorittdag i uka. Jeg sitter nå med beina i fotbad og maske i hele fjeset etter å ha vasket hele leiligheten fra topp til tå. Søndagen er dagen hvor grønnsåpe og klorin kommer fram, for den dagen skal gulvet skinne og det ikke skal være et støvkorn å finne. Det gjør det mye kjekkere å starte en ny uke når en ikke trenger å ha unødvendig stress i bakhodet pga. du vet det er ting som burde ryddes. Rot gjør meg stresset i lenden. 

 

Det var jo nydelig vær i dag også, så det å ta på seg noen lette klær og flippers for å gå ut å kjøpe brød og en kopp kaffe var digg. Utrolig deilig start på dagen. Så planen videre idag er å hoppe i dusjen etter fotbadet og maske, for så å begynne å filme litt. Mulig jeg tar meg en tur til ut i finværet, men samtidig så føler jeg ikke helt behov for det idag ettersom det er mye å gjøre hjemme. Så var det spørsmålene deres som dere stilte meg på Instagram, som kommer her: 

 

 

Skatter du? 

Ja det gjør jeg selvfølgelig. Både det jeg får av inntekter fra bloggen og strippingen blir fakturert og registrert i regnskapet, så alt av inntekter skatter jeg av. 

 

Når kommer du tilbake til Bergen?

Jeg har dessverre ingen framtidige planer om å dra tilbake til Bergen. Jeg synes Bergen er en nydelig by, å jeg skal garantert tilbake. Jeg vet bare ikke når jeg drar tilbake, men jeg kommer nok tilbake en tur i løpet av året. 

 

Hvordan kaprer en hjerte ditt? 

Det er allerede kapret 😉

 

Hvor mye fillers har du tatt i leppene? 

Jeg føler ikke det er noe grunn til å si hvor mye jeg har tatt ettersom det er et naturlig produkt som forsvinner etter 6 måneder. Det jeg kan si er at jeg tar å fyller på hver 3-4 måned, å da fyller jeg 1ml med stylage som jeg gjør hos herlige Evelyn Beauty and Youth. 

 

 

Hvor er den nye lampen din fra? 

Denne lampen har jeg fått utrolig mye spørsmål om, noe jeg uten tvil forstår. Den er jo bare nydelig, å så unik! Det var bare flaks at jeg så butikken, for jeg så den når jeg gikk en omvei til trening. Den heter Crystal City og butikken finner du i Grønland. De har 2 butikker som ligger vegg til vegg for hverandre, så hvis du ikke finner det du liker i den første så gå i nabo-lokalet. 

 

Hva ser du etter i en fremtidig mann? 

Det aller viktigste for meg som jeg legger mest vekt på er at han er en gentleman. En som tar litt kontroll og som er stabil. Jeg takler ikke vinglepetter som sier en ting, men som plutselig gjør en annen ting. Det er litt grunnen til at jeg faller for eldre menn. Jeg er en kvinne som har kontroll på livet mitt, er selvsikker og vet hva jeg vil. Jeg trenger en mann som er lik, en som jeg kan lage planer med uten å måtte være usikker på om planene faktisk går gjennom. I need a man, not a boy.

 

Kan du melde deg på Paradise Hotel 2020?!

Jeg søkte for PH 2019, å kom til intervju uten å komme lengre. Så jeg tar dette som et signal på at jeg ikke kommer til å komme med om jeg søker igjen. Jeg har prøvd, å jeg lyktes ikke. Så hvorfor kaste bort mer tid på å prøve. Samtidig så vet jeg ikke helt om det er det jeg ønsker lengre. Det å være på Paradise Hotel er jo selvfølgelig en opplevelse i seg selv, men den målgruppen som du får som følere i etterkant er ikke dem jeg sikter til gjennom mine sosiale medier. 

 

Hvor skal du reise i år?

Jeg har faktisk ikke store planene i år når det kommer til ferie. I år er fokuset å jobbe og spare til leilighet, men så langt så er planen å dra tilbake til London i desember. Mulig det blir en tur til et varmere land når høsten og det kalde været er tilbake, men så langt ingen planer. 

 

 

Hvor lang tid tar det når du bestiller fra Fashionnova.com?

Det tar rundt 2-3 uker. Vil si det tar 2 uker om du bor i Oslo-området, å 3 uker om du bor utenfor. 

 

Hvor høy er du?

1,65. 

 

Hva heter klubben du jobber på?

String Showbar, å ligger å Skippergata. 

 

Ha en nydelig søndag alle sammen! ♥

 

xoxo ♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg