UKENS SPØRSMÅL

Hva skjedde med den nye snapchaten din?

Den ble slettet, nok en gang. Det har nok en sammenheng med at jeg reklemerte for Onlyfans, ettersom den ble fjernet begge gangene etter jeg reklamerte. Virket ikke som om det var noen som hadde rapportert meg heller, for det tok maks 20 minutter fra jeg la ut snappen til jeg ikke hadde snapchat lengre… Ganske dårlig. Ikke får jeg svar av dem heller når jeg sender dem mail om problemet.

Har du ikke snapchat lengre?

Jeg har valgt å heller fokusere på Instagram da, med tanke på sosiale medier. Jeg har en snapchat, men den brukes bare privat hvor jeg bare har mine nærmeste venner på. Så ønsker du å følge med meg og mitt liv så er det på Instagram det skjer: CHRISTINALEGREID

Hvor lenge blir du i Bergen?

Jeg jobber fram til torsdag, så reiser hjem til Oslo på fredagen.

Har du møtt eller datet noen mens du har vært i Bergen ettersom du liker gutter fra Bergen så godt?

Nei, har ikke hatt tid eller lyst fakstisk. Denne turen hadde jeg bare ett fokus: komme inn i jobbrutiner og tjene gode penger.

Hvordan fungerer det på norske strippeklubber?

Det er gratis scene show hver 15-20min. Utenom dette så må du kjøpe privatshow eller champagne om du ønsker selskap av stripperne. Ta gjerne å tips dem litt når de danser på scenen om du ikke har penger til show eller drinker for å vise respekt for danserne.

Hvorfor er det så ekstremt dyrt på strippeklubber i Norge?

Fordi det er en klubb av høyere klasse. Generelt så koster ikke øl og drinker så mye mer enn på en vanlig klubb, men ønsker du strippere så må du forvente at prisen er høyere. Du kan ikke forvente samme champagnepriser som på vinmonopolet, for kjøper du på vinmonopolet så får du heller ikke selskap av nydelige damer. Du betaler hovedsakleig for selskapet, å vi kvinner koster litt ekstra 😉 Men samtidig så er vi også alltids verdt det ;*

Når begynner du å strippe i Oslo igjen?

30.september finner dere meg på String Showbar.

Hvordan er det å være tilbake på jobb?

Hardt, men kjekt! Begynte veldig bra ettersom jeg kom rett før helgen, så jeg er veldig spent på å se hvordan uken kommer til å bli.

xoxo ♥

6 kommentarer
    1. Tror kontoen din ble slettet på nytt pga det sto i den beskjeden du fikk, når den ble slettet at de som har fått en bruker slettet ikke kunne lage seg ny
      Hvis jeg forsto det riktig såklart.

        1. ”also, as stated in our Terms, Snapchatters who have had their accounts deleted are prohibited from creating new accounts.”

          Betyr at du ikke har lov til å lage en ny bruker, og eventuelle nye brukere vil da også bli slettet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg