UKENS SPØRSMÅL: Daddy Issues, date kjendiser, månedslønn ++

Reklame | Femme Luxe, Dennis Maglic

Belte HER Ι Klokke HER Ι Bukse HER Ι Topp HER

 

Vil du si at grunnen til at du liker eldre menn er fordi du har typ Daddy Issues?

Hehe, langt ifra. Jeg hadde et utrolig godt forhold til min far selv på den tiden hvor jeg begynte å både være interessert og startet å date menn som var eldre enn meg. Det har ingenting med at jeg ikke fikk oppmerksomheten eller hadde et dårlig forhold til min far, for det hadde jeg ikke når vi hadde kontakt. Jeg liker rett og slett eldre menn fordi jeg vet at jeg er moden for alderen min. Jeg matcher rett og slett bedre med menn som er eldre både når det kommer til tankegang og interesser. 

 

Er det strippingen eller bloggingen som er hovedinntekten din? Hvor mye tjener du på 1 måned? 

Det er strippingen den dag i dag, men det jevnes ut etter hvert som tiden går. Nå har jeg rundt 70-80.000 i måneden før skatt med både bloggen og strippingen. 

 

Hvem av guttene i PH2019 liker du best? 

Det må være Andreas (TIX) eller Adrian. 

 

Hvor mye har du gjort med utseende? (fillers, operasjoner osv.)

Silikon i puppene, fillers i leppene og botox. 

 

Har du datet noen kjendiser? 

Ja det har jeg. Jeg har tenkt at det å date menn som holder på med det samme og som allerede er kjent gjør forholdet mer ekte, men mange menn er litt ødelagte etter litt for mye oppmerksomhet. De er ofte vandt til å sleppe å jobbe for jenta, tar ting litt som en selvfølge og gir fort opp. Jeg skjønner dem litt også jeg: Hvorfor jobbe for å få en dame, når det er flere som står i kø etter deg? 

 

Jumpsuit HER Ι Belte HER

 

Kunne du datet noen som var yngre enn deg selv? 

Nei.

 

Har du blitt vegetarianer?

Nei, det vil jeg ikke si at jeg er enda. Jeg har virkelig kuttet ned på kjøtt den siste perioden, men vegetarianer kommer jeg ikke til å kalle meg selv før jeg vet med meg selv at jeg går 100% inn for det. Neste uke skal jeg filme video hvor jeg skal være enten vegetarianer eller veganer (Instagram avstemning – HER), så det blir spennende å se hvordan jeg reparer på det. 

 

Hvor mye og hvor fyller du leppene dine, å hvor mye koster det? 

Jeg fyller når jeg selv føler behov for det, å det kan gå alt fra 3-6 måneder mellom hver gang. Jeg fyller 1ml med Stylage, å det gjør jeg hos Evelyn Beauty And Youth. Så ønsker dere å vite pris, så anbefaler jeg dere å kontakte henne. 

 

Ditt beste tips for å holde seg i form? 

Bli stripper? Haha, off nei det kan jeg ikke si! Dessverre kan jeg ikke si at du må trene så og så mye, eller spise det eller det, for jeg gjør det dårlig i begge delene. Eneste jeg faktisk er ganske flink til som jeg merker hjelper et at uansett hva eller hvor mye jeg spiser så er det sunt. Fokuset er å spise mest mulig rene produkter.

 

Slet du med å få leilighet i Oslo ettersom du jobber som stripper uten fast inntekt?

Nei, det var slettes ikke et problem. Ikke spurte de om hva jeg drev med i Oslo, å så lenge jeg kunne betale inn depositumet så var det ikke noe problem.

 

Hvor mye betaler du for leiligheten din i Oslo?

Jeg bor i en studioleilighet nesten rett ved slottet, å den betaler jeg 9000,- i måneden for. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg