ukens spørsmål

Trives du i Bergen?

Ja, jeg stortrives. Jeg føler jeg ikke har blitt så kjent med byen enda, men så langt så liker jeg det jeg ser. Regner en del, noe som jeg ikke er så fan av, men julelysene veier opp for det.

Kan du ha et time for time innlegg?

Ja det kan jeg selvfølgelig! Kan få fikset det på mandag slik at dere ser hvordan hverdagen min er.

Hvordan var barndommen din?

Barndommen min var fantastisk. Jeg vil si at vi var en overlykkelig familie med et utrolig godt samhold. Jeg har ingenting å klage på når det kommer til barndommen min, for den husker jeg som bare god. Foreldrene mine var mine beste venner og jeg følte jeg elsket over alt på jord. Vi var en familie som holdt sammen, spiste middag sammen hver dag, fant på aktiviteter sammen osv. Det er derfor det er så utrolig grusomt å tenke på hvordan alt dette bare ble ødelagt på en liten periode pga. forskjellige interesser.

Har du bodd mange steder i livet?

Karmøy, Haugesund, Gjøvik, Stavanger og nå blir det Oslo.

Har du det bra om dagen?

Ja jeg har det utrolig bra for dagen. Det er faktisk første gang på lenge hvor jeg ikke har stresset og vært fornøyd med livet. Jeg har fått tilbake rutiner, jeg har noe å stå opp til og en jobb som jeg gleder meg til hver dag. Eneste som kunne gjort ting bedre hadde vært å fått sett søstrene mine mer, for dem savner jeg noe så inderlig. Så lenge jeg vet de har det bra så har jeg det bra.

Jobber du hver dag?

Hver natt utenom søndag ja. Det som er så artig er at jeg aldri har lengtet etter en lørdag fri enda, så glad er jeg i denne jobben.

Har du noen gang vurdert å bytte etternavn?

Ja det har jeg faktisk. Dette var spesielt et sterkt ønske i begynnelsen av når jeg ble utstøtt, for jeg ville ikke ha noe med dem å gjøre på noe som helst måte. Nå i etterkant har det dabbet litt av, jeg måtte jo tross alt finne et nytt etternavn som jeg likte. Samtidig så får jeg nytt etternavn når jeg en dag gifter meg, så da er det ikke grunn for å stresse med det føler jeg.

Hvor lenge blir du i Bergen?

Jeg blir her i 2 uker til.

Har du planer om å dra tilbake til Oslo etter Bergen?

Ikke bare skal jeg tilbake, jeg flytter til Oslo for godt nå. Så til nyttår så blir Oslo mitt nye hjem.

Hvordan er jentene på klubben i Bergen?

Super søte alle sammen! Dessverre er jeg den eneste norske, samtidig som nesten alle snakker samme språk noe som gjør det litt vanskelig av og til. Utenom det så er det virkelig nydelige jenter som jeg virkelig ser opp til og kan lære mye av innenfor dette yrket.

GOD HELG!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg