Vegans handel + nye negler til 17.mai

Reklame | Dennis Maglic

Er dere klare for 17.mai uken? Om bare noen dager er hele Norge ute for å vifte med flagget sitt og feire landet. Selv så har jeg enda ikke funnet ut hva jeg faktisk skal bruke på 17.mai, men jeg har en kjole som jeg bestilte fra Fashion Nova som jeg muligens kommer til å bruke om den kommer i tide. Skal du bruke bunad eller kjole på 17.mai?

 

Men selv om det snart er tid for både kake, is og pølser så tenkte jeg å starte uken med en vegansk handel. Why not try. Husker faktisk ikke sist handlekurven min var så fargerik, å jeg ser virkelig fram til å begynne å blande alt sammen. Tenkte å lage Chili Con Carne til middag, noe jeg ikke har spist på evigheter. Spent på hvordan det blir uten kjøtt, men har en god følelse om at det kommer til å bli bra. 

 

 

Hørt så mange snakke om Berit Nordstrand produktene, å da spesielt dette smøret.

Havremelken fra Oatly er blitt en favoritt til kaffen om morgenen ♥

 

 

Avokado toast ble en favoritt allerede fra sist uke. Jeg pleier å kjøpe proteinbødet til Rema 1000, for da får jeg også litt proteiner i frokosten ♥

 

Klokke HER 

 

Jeg tok også å fikset neglene mine i dag, ettersom de virkelig trenges å freshes opp. Jeg elsker pastellfarger, å rosa sitter nært hjertet mitt. Da var jeg klar til både bursdag, jobb og 17.mai. Neglene mine fikser jeg hos Daisy Nails Oslo, å dette er ikke sponset. Hun er utrolig dyktig, samtidig som hun er utrolig billig. 450,- for nytt sett eller 550,- for nytt sett ombre. Aldri feil når du finner noen som både er dyktige og rimelige. 

 

xoxo ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg