VI MENN BILDENE – 18+

 

Oyoyoy, off nei dette ble for mye hud ;p Haha! 

 

Som mange har fått med seg så hadde jeg før en såkalt Premium Snapchat hvor dere fikk blant annet se Vi Menn bildene, videoer av meg på jobb og bilder som ble sensurert ble lagt ut usensurert der. Den ble ganske populær, men det var utrolig mye stress også, så jeg valgte å legge den ned for godt. Det står jeg også for den dag i dag, men det betyr ikke at jeg ser etter nye og bedre løsninger. 

 

Forespørselen for denne type snap har vært utrolig stor etter jeg la den ned, å alle spør etter hvor de kan se Vi Menn bildene blant annet. Derfor har jeg valgt å starte opp igjen, men denne gangen med et fantastisk program ONLYFANS (KLIKK HER FOR PROFILEN MIN). Det som er så greit med denne siden er at det er helt likt Instagram, bare en må betale for adgang til bildene. Så i stede for snap hvor det forsvinner etter 24 timer, å hvor screenshot ikke var lov, så er det nå bilder som blir lagt ut og blir. 

 

Prisen ligger på 350,- i måneden, men er nå på TILBUD til 250,- fram til 28.05.19.

(KLIKK HER

 

Så jeg er utrolig spent på å se responsen. Å for dem som lurer så er det ikke vits til å spør meg om smakebit eller rabatter. Dette er noe mange av dere har ønsket, så det at jeg i det hele tatt starter opp igjen er pga. dere. Jeg holder ikke på med veldedighetsarbeid. Vil du se? Betal ;*

 

(Må være 18+ for å bli medlem.)

 

xoxo ♥

4 kommentarer
      1. Den kommer til å bli oppdatert hver dag, men hvor mye til dagen er ikke sikkert. Det blir i alle fall daglig posting. Det som er så kjekt der også er at en har mulighet til å chatte, så jeg får mulighet til å bli kjent med følgerne selv om de øsnker å forbli anonyme ❤️

    1. Så det blir dirtytalk chatting? Altså slik jeg forsto det med tanke på at du knytter den opp mot premium snappen din og hvilke type bilder som kommer til å bli lagt ut

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg