1. Du snakker stadig vekk om hvor mye du tjener og hvor mye penger du har, hvorfor bor du i en slik trashy apartment da

      1. Nå flyttet jeg til Oslo i januar uten nesten noe, så da ble det denne søte lille leiligheten i starten mens jeg måtte jobbe meg oppover. Å vi vet alle at nesten alle leiligheter har 1 års bindingstid, noe som gjør at jeg ikke kan flytte nå om jeg vil eller ei 🙂

    2. Du har det så fint!😍 inspirerende hvordan du får plass til så mye fint i en såpass liten leilighet.
      Hvor kjøper du møblene dine? Sykt fine

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg