Week Update

God morgen snupper!

Jeg håper alle har fått en bra start på uken, og hadde en bra uke som dere kan se tilbake til med glede. Selv så er jeg veldig fornøyd med hvordan sist uke endte, til tross for at jeg hadde min første og verste hangover på søndagen.

Sist uke startet ganske bra jobbmessig som jeg skrev om, men så var det ganske rolig og lite kunder i midten av uken før det så tok seg ganske bra opp igjen til helgen. Jeg vil si meg ganske fornøyd med årets første uke på jobb med tanke på hva vi hadde å jobbe med, men satser på en enda bedre uke denne uken!

I går fikk jeg våknet tidlig og fikset neglene mine for uken. Hater å ikke ha stelte negler på jobb, det gjør noe med hele væremåten min faktisk. Heldigvis så har jeg tatt meg fri fra jobb i dag, noe jeg merker kommer til å bli ekstremt deilig.

Det å jobbe 6 netter i uken er ganske hardt i lengden, så planen framover blir å prøve å jobbe Max 5 netter i uken med mindre jeg er på jobbreise til Bergen osv.

Nå har jeg jo også startet med YouTube igjen, å denne gangen på norsk igjen som dere kan se på forrige blogg innlegg. Målet for 2020 er å sette mer tid og fokus på bloggen og YouTube, så da er jo fridagene mine perfekt til å sette av til dem.

Ha en nydelig uke alle sammen! 

xoxo ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg