wet body, tanline & beaches

 

For bare noen dager siden så var det over 20 grader, å jeg kunne finne fram bikinien og ta med lunsjen ut. Hva skjedde? Liksom. Snø? Heldigvis ikke så mye, men det at det kommer snø fra himmelen nå er uakseptabelt. Jeg får ikke lyst til å gå ut når været er så ustabilt, å da blir jeg heller sittende inne under den varme dyna mi å ser på bilder fra tidligere reiser. 

 

Omg, som jeg savner denne turen. I september 2018 dro nemlig jeg og eksen til Kreta, å vi fikk opplevd så mye på den uken. Jeg savner det fine været, havet som var varmt og de fantastiske bilturene til Kretas nydeligste strender. 

 

 

Jeg har egentlig ikke tenkt noe særlig på å dra på ferie denne sommeren, men nå begynner jeg å revurdere tankegangen min litt. Jeg har nemlig planer om å begynne på skole igjen til høsten, så skal jeg greie å komme meg gjennom vinteren så må jeg ha en skikkelig ferie. Om jeg skal reise i sommer eller høstferien/vinterferien vet jeg ikke, men mulig jeg reiser begge gangene. 

 

Denne uken på jobb har vært utrolig bra for meg, å fortsetter det denne veien så kan jeg booke meg både 1 og 2 ferier for året samtidig som jeg får spart til bolig. Spørsmålet er da bare hvor jeg kunne tenkt meg å reist. Jeg har så lett for å reise tilbake til plassene jeg allerede har vært, men samtidig så har jeg lyst å utforske nye deler av verden. Har du tips? Hvor er best om sommeren, å hvor er best på høst/vinterstid?

 

Miss this so much!

Ønsker du å se mer bilder og innlegg fra turen, klikk HER 

 

xoxo ♥

6 kommentarer
        1. Åh, tror nok du er like nydelig da!! Har slitt med det selv, men får alltid høre at jeg ser mye finere ut når jeg gjør det, så har begynt å utfordre meg selv til det! Håper du gjør det samme 😘 ha en fin lørdag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg