What doesn´t kill you, only makes you stronger

Reklame | STRONGER & iDEAL OF SWEEDEN

Tights HER Ι Sports-BH HER Ι Deksel HER

Jeg fikk utrolig mye spørsmål til helgen når mange av dere så at jeg dro til Stavanger. Hadde jeg flyttet hjem igjen, hva skulle jeg der og hvorfor dro jeg dit bare for 1 døgn i stede for å dra rett fra Oslo til Bergen? I bildet over har dere svaret, nytt treningstøy. Jeg hadde nemlig noen pakker som jeg ligget å ventet på meg etter Black Friday uken. Er det noe jeg hater så er det å vite at pakken er på postkontoret, men jeg ikke har mulighet til å hente den.

 

Så jeg tok en omvei til Bergen slik at jeg fikk med meg mitt nye treningstøy. Er det noe som gir en boost på motivasjonen til å trene så er det nytt treningstøy som ser bra ut. Jeg følte meg som Queen C når jeg kom på trening i dag med dette antrekket, å jeg gleder meg allerede til i morgen for å teste ut mitt andre treningssett.

Jeg merker stor forskjell på hva jeg spiser i løpet av en dag med tanke på om jeg kommer meg på trening eller ikke. Jeg har så mye lettere for å holde meg unna søtsaker om jeg kommer meg på trening, da har jeg motivasjonen til å være flink resten av dagen. For eksempel i dag så cravet jeg faktisk kylling og ris. Skikkelig klissete ris, godt stekt kylling og søt chillisaus, yummy!

HVA GIR DEG TRENINGSMOTIVASJON?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg