What’s in my stripper bag?!

 

TA GJERNE Å ABONNER PÅ KANALEN MIN OM DU ØNSKER FLERE VIDEOER! 

4 kommentarer
    1. Har du underbitt?
      Legger bare merke til at kun tennene dine nede vises når du prater, eller presser du leppen ned?
      Men på en måte kler det deg veldig godt uansett! Du er søt med det

      1. Det stemmer. Hadde enda mer underbitt før, men heldigvis så hadde jeg regulering som liten som fikset det. Dessverre har jeg aldri vært komfortabel med smilet mitt, noe som er grunnen til at jeg aldri smiler på bilder med tenner.

    2. Operasjon på engelsk er surgery (breast augmentation), operation e mer sånn oppdrag greier. Kan du videoblogge om brystforstørrelsen? 😀 eller skrive mer om den

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg