Denne uken blir utenom det vanlige – ER DU KLAR?

Da går jeg endelig inn i uken jeg har ventet på! Jeg tror aldri jeg har gledet meg så mye til en ny uke før som jeg har denne gangen. Ikke nok med at episoden av Insider hvor jeg er med kommer ut, jeg har YouTube videoer som skal ut, time hos frisøren og andre skjønnhetsbehandlinger samtidig som jeg er så heldig som ble spurt av noen elever om jeg ville være med på å bli filmet når det gjelder å leve et liv utenfor A4 formen. Hva kan jeg si, denne uken er virkelig en uke med muligheter.

Det ble en sen morgen kardio i dag fordi jeg kom så sent hjem fra trening i går etter å ha filmet hele økten, forhåpentligvis så skal jeg få lagt ut denne i løpet av kvelden/morgendagen. Men hva kan man si, sent er bedre enn aldri. Ble 30 min gange i bakke uten å holde seg, etterfulgt av intensiv mage-økt med fokus på midten.

Jeg handlet rett etter trening før det var å trappe hjemover for å få i seg en alt for sen frokost! Har faktisk forandret i mat-planen min igjen, i stede for bare 2 egg til kvelds så blander jeg det sammen med litt Styrk melk og 2 skiver kyllingfilet pålegg og lager en omelett. Omelett er virkelig blitt en favoritt i det siste.

Min hjemmelagde proteingrøt med frosne bringebær. Oppskrift – HER

Genser – H&M

Shorts – HER

Håper alle får en nydelig uke!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg