Uken som gikk

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

AKKURAT NÅ

Kom nettopp hjem fra bowlingen. Vi tok oss en tur dit i dag, jeg, tanten min, søskenbarnet mitt og søsteren min for å spille laser tag. Var utrolig morsomt, å en blir så utrolig varm og svett. Kan nesten si at jeg har trent i dag hihi. Føler seg om en liten unge når en sniker seg rundt og skyter på hverandre, å det går utrolig fort. Nå skal vi steke resten av komlemiddagen fra i går, og så kjøre søsteren min til flyplassen. Blir rart å ikke ha henne så nærme lengre med tanke på at hun sov hos meg i flere måneder når jeg bodde i hybelen, å kom alltids på besøk etter skolen. Heldigvis så flytter hun snart til Gjøvik hun også.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

UKEN OPPTUR

OSLO! Jeg bare elsker den plassen. Utrolig bra butikkutvalg først og fremst, men bare hele atmosfæren gjorde at jeg følte meg hjemme å kunne slappe av. Jeg er veldig storby jente og kan godt se for meg at jeg kommer til å flytte til Oslo en gang.

UKENS HØYDEPUNKT

Uten tvil å se hvor utrolig bra respons jeg fikk etter å starte opp bloggen igjen! Det å se så mange fantastiske mennesker som støtter meg og står opp for meg var uten tvil noe jeg ikke kan sette ord på. Jeg ser da hvor utrolig heldig jeg er, å glemmer lett de som ikke er like greie. Det er også et utrolig motivasjons boost til å fortsette å blogge, å være aktiv. LOVE YOU GUYS! 

UKENS IRRITASJONSMOMENT

SNØØØØØ! Det kommer jo bare mer og mer etter jeg trodde det skulle forsvinne. Snø er fint om kunne holdt seg på fjellet, i alle fall når vi er i slutten av april!

UKENS ANTREKK

UKENS TANKE

Vet ikke hvor mye jeg skal dele når det gjelder dette emnet enda. Men det er mye tenking og planlegging den neste perioden, å jeg skal gjøre noe jeg aldri har gjort før i hele mitt liv. Gleder meg utrolig mye, men stresser litt også samtidig som jeg er veldig spent. Hva det er kommer nok om ikke alt for lenge.

UKENS NEDTUR

Selve hele denne uka har vært fantastisk, så skal virkelig ikke klage. Det eneste er å se hvordan venner og familie reagerer på kommentarer jeg har fått. De reagerer jo mer enn det jeg gjør, å jeg vet at det kan være utrolig vondt for dem å lese slik. Tenker mer på hva familie og venner føler når de leser slik dritt, for jeg er vant til det og tenker ikke så mye over det lengre.

UKENS INNKJØP

Sist uke var min siste store shoppinguke før jeg skal prøve å spare litt. Hele innkjøpet finner du HER. Favorittkjøpet er uten tvil de nye Puma by Rihanna, vil gå med dem over alt!


 

UKENS MEST LESTE INNLEGG

HVORFOR FLYTTET JEG?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg