Uken som gikk..

AKKURAT NÅ

Nå har jeg akkurat spist hjemmelaget tomatsuppe som tanten min lager. Den er HIMMELSK! Så nå er det å blogge litt før jeg snart stikker på trening. I dag blir det rumpa som skal gjennomgå, å da liker jeg best å trene på kvelden for da er det ikke så mye folk og kø.

 

UKEN OPPTUR

Når Brovold gav meg en shoutout. Det var selvfølgelig litt skremmende når det fosset inn med følgere, men samtidig så var det utrolig artig når jeg fant ut hvorfor. Jeg har fått utrolig mye støtte av så mange forskjellige mennesker som ikke en gang kjenner meg. Så det var utrolig artig!

 

UKENS HØYDEPUNKT

Uten tvil lørdagen når jeg stakk til Oslo og fikk se hva jeg hadde i vente som livet som stripper! Det var helt overveldende å se hvor gøy de hadde det og hvor utrolig personlighet de andre jentene hadde. Øste selvtillit og slappet av med en gang jeg møtte dem. Det er de råeste menneskene jeg noen gang har møtt! Jeg håper virkelig jeg kan ha samme selvtillit og iver på jobb som dem, noe jeg virkelig satser på!

 

UKENS ANTREKK

OLYMPUS DIGITAL CAMERA


 

UKENS TANKE

Hvordan framtiden min videre kommer til å bli. Hver dag skjer det noe nytt, så når jeg virkelig begynner å jobbe og få inntekt så tror jeg at jeg kommer til å slappe betraktlig mye mer av i hverdagen. Jeg har også tenkt utrolig mye på hva mamma og pappa kom til å tenke når de ser at datteren deres skal leve som stripper! Jeg ser for meg at de ikke akkurat jublet, men der er forståelig. De er jo foreldrene mine enda.

 

UKENS NEDTUR

Uken i seg selv har vært helt fantastisk! Men er det en ting som ikke var så artig og som jeg reagerte på var at jeg sliter med å se filmer om familie. Spesielt triste familiefilmer. Det ligger lengre inne i meg enn jeg selv føler, noe som både er godt og vondt. Jeg har aldri likt å være sårbar, men samtidig så er jeg glad for at jeg reagerer. Det gir meg en følelse av at jeg driter ikke totalt i familien min, jeg er glad i dem innerst inne selv om de snudde ryggen til meg.

 

UKENS IRRITASJONSMOMENT

Bukser, bukser og atter bukser! Jeg har bare lyst til å bare bruke kjoler så stress som det er å finne noen bukser som passer perfekt på min kropp.


 

UKENS MEST LESTE INNLEGG

JEG HAR FÅTT MEG JOBB SOM STRIPPER!

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg