Uken som gikk// Stripper på TV, uten inntekt, vekt++

AKKURAT NÅ

Nå driver jeg å gjør meg klar til trening. Denne dagen gikk ikke helt etter planen, så jeg har hatt det litt hektisk i dag. Men for en strålende dag! Jeg kom meg ikke opp av sengen før rundt 11.00, men jeg kom meg allikevel på trening for å fullføre morgenkardioen. Jeg hadde en vekt på 64.3 kilo når jeg våknet, noe som er utrolig kjekt å se selv etter en skikkelig kosehelg. Jeg har slitt lenge med å komme under 65 kilo, spesielt etter helgen. Men nå er jeg over kneipa! Motivasjonen er på topp og jeg er klar for ei skikkelig bein-økt nå snart!

 

UKENS OPPTUR

Det å komme til Isa å få ordnet neglene mine! Ikke nok med at hun var en av de dyktigeste jeg har vært borti når det gjelder negler, hun var så herlig å snakke med også! Jeg gleder meg allerede til å se henne neste gang for hun var så koselig å snakke med.

Instagrammen hennes | HER

 

UKENS HØYDEPUNT

Dette kommer sikkert ikke som et sjokk. Reaksjonen og tilbakemeldingene etter episoden på Insider FEM var overveldende. Det gikk ikke helt inn for meg at det var folk som satt hjemme og så meg på TV før det hoppet opp den ene meldingen etter den andre av nydelige mennesker som jeg aldri hadde snakket med før. Jeg følte meg virkelig overlykkelig det øyeblikket. Det å kunne dele et av mine største øyeblikk med dere var virkelig noe jeg er glad for i dag. Det å se så mange støtte meg og heie på meg får meg virkelig til å aldri ville gi opp! Jeg er evig takknemlig for å ha dere med meg!

 

UKENS ANTREKK

BUKSE HER | TOPP H&M | SKO HER

 

UKENS TANKE

 Hva jeg skal gjøre etter Insider FEM er over. Jeg legger ned snappen min som har gitt meg nok penger til å kunne leve. Så tanken om hva jeg skal gjøre videre for å forsørge meg selv er selvfølgelig der. Men dette er ikke en tanke jeg nylig fikk, jeg har en plan om hva som skjer videre. Jeg har alltids en plan B 😉

 

UKENS FAVORITTSANG

 

UKENS MEST LESTE INNLEGG

Jeg stripper på TV i kveld!

4 kommentarer
    1. Hvir mye tjente du på å ha premium snap, og hva er måneds intekten din, sånn ca? Tenker siden du ikke har en 8-4 jobb.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg