“du ser ut som en million”

Reklame | Glitter.no

 

Jeg vet ikke helt hva som foregår i dag, men tiden bare løper ifra meg noe så vanvittig. Jeg føler jeg ikke har fått gjort noe som helst i dag, å det er bare noen timer til jeg skal tilbake på jobb. Ikke skjønner jeg helt hva jeg har brukt tiden på, for jeg har bare vært i leiligheten i dag. Spist en god frokost, blogget litt, svart på litt mailer og boret litt i taket for å finne ut hvilke type tak jeg har slik at når de kommer å henger opp lampa mi i morgen så er de forberedt. 

 

Det er ikke tvil om at jeg den siste tiden har hatt mye fokus på typ diamanter og alt som skinner. Jeg har den siste perioden skaffet meg både øredobber, ringer, klokker og halskjeder som skinner. Jeg har egentlig alltids hatt et hjerte for diamanter og skinnende stener som ligner diamanter, da dette gir en veldig ren og sofistikert look synes jeg. Jeg føler det gjenspeiler meg så utrolig bra, for det er slik jeg vil beskrive meg selv. Jeg føler at mange kan ha det inntrykket over at siden jeg jobber som stripper så er listen over sexpartnere uendelig, at jeg er skitten og lett på tråen. 

 

Selv så synes jeg alt dette er en motsetning av meg som person, for til tross på at jeg har den jobben jeg har så påvirker ikke den min hverdag. Jeg ligger ikke med en mann med mindre jeg har noe form for følelser for han, at det er en connection. Bare det å ta meg tid til menn er vanskelig, for jeg er redd for å kaste bort verdifull tid som jeg kunne brukt på meg selv og det jeg brenner for. Jeg kan påstå at jeg har flere som kan punktere at lett på tråden er ikke Christina Lægreid 😛 

 

1. HER Ι 2. HER (lignende) Ι 3. HER

 

Det som er så kjekt er at en trenger faktisk ikke å bruke flere tusen for å se glam ut. Det meste av bling jeg eier kjøper jeg på Glitter, som er en av mine favorittbutikker for tiden. De har nydelige produkter, men til en grei pris som gjør at alle får muligheten til å føle seg litt ekstra glam. De har faktisk 25% avslag på alt EKTE SØLV ved kjøp av minst 2 produkter.  (klikk her for å komme direkte til tilbudet)

 

Det er så utrolig hva litt detaljer kan gjøre med hele antrekket egentlig. Et eksempel er antrekket jeg hadde på meg i går som dere ser øverst på bildet. En kunde kom bort til meg og sa jeg så ut som en million. Hadde det ikke vært for at jeg hadde det smykket og detaljer som glitret så hadde han nok ikke kommet med den kommentaren, men kommentert puppene mine heller f.eks. Detaljer gjør alt! Så nå som det nærmer seg 17. mai, sommer og sol så er det rette tiden å finne fram blinget. Gjør det lille ekstra når du skal på stranden å ta på noen freshe øredobber og litt ringer, på den måten er plutselig en ganske basic strand outfit blitt mer eksklusiv og sofistikert. 

 

1. HER Ι 2. HER Ι 3. HER Ι 4. HER Ι 5. HER

 

La deg selv få lov til å skinne i sommer! 

 

xoxo ♥

2 kommentarer
    1. Hva gjør du når du har mensen på jobb? Tenkte klær og om du er redd for at det skal syntes? Får du mensensmerter? Eller har du p-stav? Masse spørsmål 😅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg