Hvor mye skal jeg ha for sex?

Kjole fra FashionNova

 

For dem av dere som har fulgt meg en stund så vet dere at jeg er ganske åpen om livet mitt og deler så og si det meste. Samtidig så kan jeg dele noe, men samtidig holde igjen noe informasjon. “Har du sagt A, så må du si B” får jeg av og til da. Men så lenge B ikke er relevant i saken, eller trengs for å få fram det jeg skulle fortelle så holdes det ute, som oftest også en grunn til. 

 

For en kort tid tilbake så delte jeg blant annet at jeg hadde fått penger av en bekjent for sex (kan leses her). Ulempen med å dele slike innlegg er at folk da tar det som om at jeg driver salg av sex. Det er sant at jeg ikke kunne forventet noe bedre av visse personer, men samtidig ganske tragisk at folk faktisk spør. Finner du meg på noe eskorte side så kan du spør, hvis ikke – la vær. Å få daglig slike forespørsler får meg selvfølgelig til å slutte å dele slike ting, rett og slett fordi folk er som de er. 

 

 

Jeg har nemlig mye så mye mer som jeg ønsker å dele, men som jeg rett og slett velger å holde hemmelig fordi det er visse reaksjoner jeg ikke orker. Jeg vet at en eller annen dag så kommer det nok ut gjennom meg eller andre, men den dag i dag så velger jeg å ikke dele alt, rett og slett fordi det ikke påvirker verken meg eller dere positivt på noe som helst måte. 

 

Så til alle dere som bare klikket innpå i håp om at jeg skulle skrive en viss sum på hvor mye jeg skulle hatt for sex, beklager. Den prislappen eksisterer ikke 😉 

 

xoxo ♥

4 kommentarer
    1. Christina, du har allerede vist dem grensen din, og å gå inn i nærmere dialog, vil bare gi de den oppmerksomheten de søker. Så ikke gi de flere forklaringer nå. Let it be! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg