Jeg legger ned TWITCH

 

Ja det er dessverre sant… 

 

Jeg måtte vell rett og slett ta til fornuften. Det var utrolig artig å holde på med, men jeg har rett og slett ikke tiden til å ha det som en del av timeplanen min. Enn så lenge så må jeg legge dette på hylla, ettersom jeg ønsker å først fokusere på å få YouTube mer opp å gå. Nå har jeg både en blogg som jeg oppdaterer minst 2 ganger i uken, Onlyfans som jeg daglig skal lage innhold til, YouTube hvor det skal komme minst 1 video ut hver uke, samtidig som jeg også skal ha litt fritid til venner og andre interesser som ikke er jobbrelatert. 

 

Det er fullt mulig at jeg av og til tar turen innom og streamer, men jeg kommer ikke til å ha noe faste klokkeslett på det. Har jeg både tid og lyst så dukker jeg opp i nu og ne, men forhåpentligvis så kan det åpne seg mulighet for å starte opp igjen. Når jeg starter med noe nytt så har jeg lyst å gå 100% inn for det å gjøre det skikkelig fra starten, å det følte jeg virkelig ikke at jeg fikk med Twitch. Derfor tar jeg å venter til jeg faktisk har muligheten å gå inn for det. 

 

xoxo ♥

3 kommentarer
    1. Så kjipt! 🙁
      Men jeg forstår det da, blir litt mye på en gang, det er viktig å sette litt grenser for seg selv og <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg