Latex, underboob & corset

Reklame | Femme Luxe

God kveld babes ♥

 

Jeg håper alle har hatt en nydelig påske så langt. Selv så har det vært en utrolig avslappende påske så langt. Ikke at jeg noen gang har gjort noe spesielt i påsken tidligere, med tanke på min oppvekst som Jehovas Vitne. Det eneste som skjedde i påsken var at alle samles til en såkalt minnehøytid som var til minne om Jesus død, som var den viktigste høytiden til Jehovas Vitne. Den var faktisk i går etter det jeg fikk med meg, men tanken om at jeg skulle gå har ikke funnet sted.

 

For meg handler påsken nå om ekstra kvelder hvor jeg kan fokusere på bloggen, Netflix og venner. Nå har vi vært så utrolig heldige som har hatt så utrolig nydelig vær, så når jeg våkner lager jeg meg en kopp kaffe, frokosten min og en god bok ut i parken rett ved der jeg bor. Det er faktisk så nydelig og varmt i været at jeg har kunnet funnet fram både bikini, kjoler og slippers. Det gir meg også en mulighet til å vise fram mine nye antrekk fra Femme Luxe som jeg nylig fikk i posten.

 

TOPP – HER

 

Jeg har snakket om denne siden en gang før, å jeg nevner den med glede igjen ♥ FemmeLuxe er en nettbutikk med nydelige klær som alt er på 50%! De har utrolig mye sofistikerte og luksuriøse klær til kvinner som du kan få for maks noen hundrelapper. Både buksen og toppen som du ser på bildet ligger på 170,- mens sommerkjolen får du til KUN 55,- nå! Det er syke priser synes jeg med tanke på at det er utrolig bra kvalitet på alt sammen. Samtidig så har jeg aldri følt meg lurt når jeg sammenligner bildene de bruker med virkeligheten. Du får det du kjøper. 

 

Sist gang så var det mer fokus på en sofistikert stil når jeg bestilte (se her), men jeg denne gangen hadde lyst å utfordre meg selv og min stil denne gangen. Jeg elsker jo latex kjolene mine, så derfor tenkte jeg å kjøre mer latex og skinn-look i form av annet enn kjoler. Jeg digger både toppen og buksene selv om dette er begge ting jeg kanskje ikke hadde kjøpt til normalt, noe er rart med tanke på hvor utrolig kult det ser ut når jeg fikk det på. Alle burde eie minst et par skinnbukser!

 

BUKSE – HER

KJOLE – HER

 

Så har du denne kjolen som jeg mildt sagt er forelsket i. Tenk at denne bare koster 55,- det er utrolig. Jeg ser virkelig fram til å kunne bruke denne på ferier og stranden, men dessverre så må nok denne ligge i klesskapet denne sommeren med tanke på arrene. Jeg kan nemlig ikke få sol på arrene i minst et år. Så denne kjolen må nok vente til neste sommer… Fram til da får jeg sprade rundt i den hjemme enn så lenge. 

 

 

HVILKE VAR DERES FAVORITT?

 

♥ co ords 

 lounge wear sets

 ribbed lounge wear sets

 knitted lounge wear sets

 

 

4 kommentarer
    1. Også er det så fint at billig klær produseres av barn for å få ned kostnader. Heia billig klær og barnearbeid!

      1. selv om det dessverre er kjeder som tar i bruk barn så ønsker ikke jeg å kaste alle kjeder med rimelige klær i samme bås. Jeg velger å tro at dette er noe de ikke gjør inntil det motsatte er bevist.

    2. Vet at denne kan komme som en bummer, men les gjerne hva klærne egentlig er laget av.
      Begge er beskrevet som Vinyl PU (PVC), og ikke latex som er en form for industriell gummi. 🙂

      Er veldig glad i latex selv ^^ Men her ser jeg veldig fort i gjenskinnet at dette ikke er latex 🙂
      Fortsatt fint antrekk da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg